Рита Поліщук про унікальність бренду для НУО

Рита Поліщук, експертка з 10-річним досвідом у сфері маркетингу, розповідає про унікальність бренду для ГО/БО. За словами Рити, для більшості українців незрозуміло, хто такі громадські ...

Рита Поліщук

Громадський Простір

Рита Поліщук, експертка з 10-річним досвідом у сфері маркетингу, розповідає про унікальність бренду для ГО/БО.

За словами Рити, для більшості українців незрозуміло, хто такі громадські правозахисні організації, чим вони займаються і які їх мотиви. Адже більшість з них схожі одна на одну. Рита радить зрозуміти, в чому унікальність саме вашої організації.

“Без ідентифікації себе та бренду, ви (організація) будете тонути в потоці голосів і шумів. Бренд не є торговою маркою, логотипом, рекламою, описом місії. Бренд – це стратегічна точка зору, певний набір емоцій. Ваш бренд має викликати емоції, внутрішню хімію”, – коментує Рита Поліщук.

Більше у  відео-нотатках Громадського Простору:

Захід відбувся в рамках “Школи ефективних комунікацій-2017″Організаторами виступили Центр інформації про права людини за підтримки Нідерландського Гельсінського комітету та Гельсінського фонду з прав людини.


Останні публікації цього розділу:

Реєстрація ФОП у 2025 році: про які новації варто знати

Щоб алгоритм працював на вас: як НУО досягти більшого охоплення у Facebook

Для чого НУО знати свій найкращий пост? Покрокова інструкція аудиту соцмереж

Чому ОГС роблять одну й ту ж помилку, запускаючи фандрейзингову діяльність?

Пом’якшення вимог до неприбуткових організацій – пил в очі або практика покаже

Як громадським організаціям долати виклики та посилювати вплив в часи турбулентності