Смарт стратегія і спритність — в часи, коли панує онлайн. Ключові тренди 2021

Після такого непередбачуваного, багатого на виклики та уроки 2020-го року, ми запитуємо себе, яким же буде для нас 2021-й? Звісно, ми не можемо зазирнути у майбутнє і бути певними, що наші ...

тренди

Громадський Простір

Після такого непередбачуваного, багатого на виклики та уроки 2020-го року, ми запитуємо себе, яким же буде для нас 2021-й? Звісно, ми не можемо зазирнути у майбутнє і бути певними, що наші припущення справдяться… Але ми в Громадському Просторі посерфили різними джерелами, аби заміряти настрої та візії на рік прийдешній. І розповідаємо про найцікавіше. 

У статті “Топ-17 трендів неприбуткових організацій 2021 року” (The Top 17 Nonprofit Trends for 2021) та інших закордонних джерелах йдеться про технології, менеджмент, фандрайзинг та філантропію, волонтерство, а також завбачення закордонних колег.  Порівнюємо їх з нашим українським контекстом, додаємо дрібку власних спостережень — і пропонуємо до огляду майбутні тренди. Одразу заспойлеримо: навіть якщо вже незабаром ми зможемо повернутися до життя в офлайні, цифровий світ диктуватиме нам свої вимоги і ми,  третій сектор, мусимо не відставати. Все онлайнове — івенти, навчання, волонтерство, фандрайзинг — й надалі буде у фокусі активностей наших аудиторій. 

Нам також цікаво і цінно почути ваші думки: що очікуєте в 2021-му році? Які ключі допомогають вам стратегувати/ся? Як/чи будуєте плани на наступний рік? Розповідайте в коментарях!

Вам також буде корисно почитати: Криза як шанс: адаптація до викликів та інсайти від громадських організацій

 

Технології

 

Мобільність з мобільними телефонами 

Ми більше, ніж будь-коли раніше, прив’язані до своїх смартфонів. Користувачі смартфонів досягнуть 271 мільйона до 2022 року лише в США. Люди використовують свої телефони для перевірки соціальних мереж, веб-пошуку та здійснення покупок. 
 
Але в 2021 році є сподівання, що смартфони частіше будуть використовуватися для благих справ. 

Громадські організації можуть використовувати ці статистичні дані, щоб планувати свій контент та створювати сторінки для донатів, зручні для мобільних пристроїв. У статті “The Top 17 Nonprofit Trends for 2021″ так рекомендують розставити пріоритети щодо мобайл-френдлі елементів: 

Пожертви – Ваші прихильники повинні мати змогу робити пожертви для Вашої організації через свої телефони. Додайте Apple Pay або іншу платіжну систему, зручну для мобільних пристроїв.
 
- Check-in для волонтерів – Волонтери мають більше способів зачекінитися на можливості через програми для волонтерів. Відійти від паперу простіше, ніж будь-коли. Мобільний чекін є особливо важливим для масштабних заходів та волонтерства, що відбувається в різних місцях.
 
- Реєстрація волонтерів – Волонтери можуть почати знаходити та реєструватися на можливості для волонтерів на своїх мобільних пристроях. Для ГОшок може бути корисно забезпечити, щоб їхні списки можливостей для волонтерів були зручними для мобільних пристроїв.
 
- Відео та зображення з веб-сторінок – Сьогодні люди споживають більше відеоконтенту на своїх телефонах. Споживання мобільного відео зростає на 100% щороку. Переконайтеся, що з вашого сайту можна завантажувати та переглядати відео та зображення без перешкод. 
 
- Контент е-розсилок (включаючи вбудовані елементи) — Багато з нас читають електронні листи в дорозі. Переконайтеся, що ваші електронні дайджести— посилання та зображення відображалися правильно на мобільних пристроях.
 

СМС

Як стверджують закордонні колеги, SMS-маркетинг існує майже так само довго, як і самі смс, але його популярність зростає. Все більша кількість споживачів заявляє, що їм комфортно отримувати текстові повідомлення від брендів. На заході надсилання повідомлень — не обмежується бізнесом. Та перш ніж розсилати смски — прихильники повинні дати згоду на отримання повідомлень. Збір номерів мобільних телефонів під час реєстрації волонтерів чи жертводавців передбачає домовленість про терміни і правила  отримання  ними смс. 

 
pexels-andrea-piacquadio-942424 

Соціальні медіа 

Як ніколи важливі для залучення прихильників! Станом на 2020 рік 3,8 мільярда людей щодня користуються соціальними мережами, а 90% людей у віці 18-29 років регулярно користуються соціальними мережами. Очікується, що ця кількість зросте у 2021 році.

Соціальні медіа стали обов’язковою умовою для громадських організацій, які хочуть промотувати свої програми та залучати прихильників. Тож, якщо ви цього ще не зробили, подумайте про посилення присутності у соціальних мережах у 2021 році.

Як громадські організації можуть використовувати соціальні платформи? Поділитися історією за допомогою відео та зображень. Просувати свою кампанію, показувати волонтерів у дії та знайомити фоловерів зі своїми проєктами (не забувайте використовувати хештеги!).
 
Опанувавши мистецтво постингу в соціальних мережах, подумайте про організацію кампанії чи партнерства з інфлюенсерами (де це доречно); сторінки “інфлюенсерів” мають багато глядачів і можуть привернути увагу до вашої організації.
 
 
Для організацій, які намагаються залучити прихильників з числа молодшого покоління, важливо бути в курсі трендів соціальних мереж. Що більше представників покоління Z починають працювати, то більш важливо залучати їх для підтримки цілей громадських організацій у 2021 році.
 
Які платформи слід розглядати для залучення? Facebook й досі залишається платформою більшості користувачів. Але молоде покоління відходить від Facebook. TikTok — це топ платформа для покоління Z. Завдяки 2 мільярдам завантажень TikTok перевершив Facebook як найбільш завантажуваний додаток соціальних мереж у 2020 році, він також відповідає за масову культуру.
 
Для деяких TikTok здається дивною, незвіданою територією, де панують підлітки та компульсивні танцювальні рухи. Виявляється, що це більше, ніж просто платформа для стрімінгу коротких відосиків. Нещодавно компанія запустила Tik Tok For Good, ініціативу для організацій, орієнтованих на громаду, і посилення голосів змін. Tik Tok For Good перебуває на початковій стадії, тому поки що  поставте його на свій радар. 
 
Разом з тим — не кладіть всі “яйця” в цей єдиний “кошик”. Соціальні мережі — ландшафт, який постійно змінюється. І варто також відзначити випадки щодо проблем конфіденційності даних.
 
Для 2021 року рекомендується вибрати для проби одну чи дві платформи соціальних мереж. Створіть стратегію для кожної з них, випробуйте і відстежте свій прогрес.
 
pexels-anna-shvets-5067875

Дійсно, у 2021 році соціальні медіа стають як ніколи важливими для громадських організацій — підтверджує стаття “Тренди соцмереж 2021 для неприбуткових організацій” (Nonprofit Social Media Trends for 2021). Соціальні медіа зарекомендували себе як цінний канал для НУО для залучення та конвертування підтримки. Маркетинг у соціальних мережах вимагає бути в курсі останніх трендів, аби бути певним, що ми використовуємо усі наявні можливості, доступні для охоплення своєї аудиторії.

Читайте також: Пандемія і соціальні мережі: що змінилося у 2020-му?

Нікого не здивує факт того, що цього року відбулися безпрецедентні зміни у використанні соціальних мереж. З основних моментів звіту Datareportal за липень 2020 року видно, що майже половина респондентів проводили більше часу в соціальних мережах через COVID-19.

Ось які основні тренди для соцмереж згадуються: 

  • Варто розвивати розмову з вашою аудиторією 
Громадські організації більше не можуть просто видавати меседжі та сподіватися на краще, адже зростає потреба в організації двосторонньої бесіди з фоловерами та зв’язку з ними з питань, які є для них найбільш важливими. Особливо під час кризи пожертви більше не є пріоритетом. Радше, справжнє залучення та побудова стосунків — є ключовими факторами у створенні надійної стратегії здобуття підтримки прихильників. Багато організацій й досі розглядають соціальні медіа як промоційний канал, а не як велику арену для співпраці з користувачами соціальних медіа, в першу чергу, прихильниками та інфлюенсерами, щоб стимулювати розбудову бренду.
 
  • Фокусувати соціальні мережі на людях
Двостороння комунікація — це ключ до того, щоб вивести ваші звичайні пости на топ цікавості для аудиторії. Пам’ятайте, функція алгоритму полягає в тому, щоб доставляти релевантний контент користувачам. Отже, зацікавлена інтернет-спільнота, яка взаємодіє з контентом вашої організації за допомогою лайків (добре), коментарів (гарно!) та шерів (чудово!), може допомогти вам посилити ваш контент.
 
Алгоритми соціальних медіа завжди будуть на користь людям. Настав час сприйняти цей факт і розробити стратегії соцмереж, при яких люди на першому місці.
 
  • І — знову ж таки — диверсифікація платформ

Ми не можемо говорити про тренди соціальних мереж 2021 року, не визнаючи величезного вибуху соціальних платформ, свідками якого ми стали цього року. Уже згадуваний TikTok, який досяг піку в березні 2020 року із майже 76 мільйонами завантажень, започаткував новий підхід до соціальної участі. Якщо ваша громадська організація прагне досягти цієї демографічної категорії — майте на увазі, що TikTok буде ключем до неї.

Instagram пропонував інфлюенсерам, брендам та шанувальникам можливість створити короткі 15-секундні відео. На відміну від TikTok, Instagram вже має величезну кількість підписників, понад мільярд користувачів. Найбільша демографічна група платформи — віком від 25 до 34 років, що складає майже 34% користувачів Instagram, але, безперечно, присутність Instagram можна відчути у багатьох вікових групах. 

Але що це означає для вашої стратегії? Цього року цільові орієнтації зрушились, а це означає, що вам, можливо, варто переглянути контент-стратегію для соцмереж. COVID-19 вплинув на життя кожної аудиторії, будь-якої вікової групи, користувачі проводять онлайн більше часу, ніж будь-коли, зокрема в соціальних мережах. Оскільки особисте спілкування з прихильниками обмежене, потрібно використовувати кожен можливий канал. 
 
  • Віддалена співпраця та відеоконференції
Ми вже деякий час проводимо відеоконференції. Але відеоконференції та віддалена співпраця, очевидно, ще побудуть нашою реальністю деякий час — продовжує розповідати стаття “The Top 17 Nonprofit Trends for 2021″. Завдяки таким програмам, як Google Docs та Zoom (Facebook навіть запустив власний додаток для відеоконференцій), віддалена робота стає ще більш досяжною. Шукайте шляхи, щоб додати гнучкості у графіки, пропонуючи  варіанти для віддаленого залучення.
 
  • Відеомаркетинг та фандрайзинг
Очікується, що відео отримає 82% всього онлайн-трафіку в 2021 році. До того ж, великий відсоток людей, які дивляться відео від неприбуткових організацій, схильні робити пожертви.  Урок з цього такий, що організації можуть отримати величезну користь, використовуючи відео для своїх кампаній. Наприклад, лікарні дитячої мережі Miracle Network отримали мільйони пожертв завдяки стрімам.
 
У 2021 році вивчіть нові способи використовувати відеоконтент. І хоч технології не повинні заміщувати соціальну взаємодію, однак це може допомогти громадським організаціям приносити більше користі у свої громади.
 
pexels-andrea-piacquadio-915051
 
 
  • Більше немає офлайну чи онлайну…
…йдеться у статті “5 трендів для неприбуткових організацій у 2021” (5 Trends for Nonprofit Businesses in 2021) Уейна Елсі, засновника соціального підприємства Funds2Orgs. Ми часто говоримо про офлайн та онлайн світи. Але цього вже не існує. Люди проводять стільки часу онлайн та в цифровому просторі, що це — їхня реальність. Більше того, віртуальна та доповнена реальність зростає!

Отже, громадські організації повинні думати про те, як всіляко охопити людей і не відокремлювати онлайн від офлайну. Меседжі повинні бути послідовними, актуальними та залучати до дій, без розмежування між онлайном та офлайном.

Тренди-2021

 

Менеджмент НУО

 

Одразу додамо від себе — забезпечення ефективної, гнучкої, комфортної та синергетичної праці в онлайні — на якийсь час ще буде актуальним трендом. Якщо ви ще не знайшли своєї формули онлайн-роботи для всієї команди, то вже пора наздоганяти цей поїзд. Шукати сприйнятливий для вашої організації алгоритм, при якому діятиме весь механізм. І також не забудьте подбати про моральний дух команди, адже в часи непевності та соціального дистанціювання — це просто мегаважливо, як ви комунікуєте між собою, як будуєте графік, як, зрештою, підтримуєте своїх колег.
 
Існує чимало способів продовжити роботу над тімбілдингом і в онлайн-форматі, особливо, для організацій, які працюють в різних місцях і нині зустрічаються лише онлайн — це напрочуд актуально. Не забувайте цікавитися, як у кого справи, робити онлайн-чаювання, ділитися фото, влаштовувати книжкові клуби чи переглядати фільми… Це вже залежить від того, що саме працює для вас. Але щоб працювати й надалі на “порятунок світу”, спершу треба профілактувати власне вигорання. 

Зосередженість на місії

Глобальна пандемія змусила багато організацій внести суттєві корективи у спосіб їхньої діяльності, починаючи від цілковитої паузи до переорієнтації на найближчі потреби громади.

Новий рік — природний час для ГОшок переглянути свої місії, цілі та процедури з урахуванням поточних стратегій фандрайзингу та залучення волонтерів. 2021 —  це ваш рік для перегрупування, перефокусування своєї місії та донесення своїх намірів до стейкхолдерів.

Прозорість

За визначенням, громадські організації повинні бути агентами прозорості. Прозорість стає все більш важливою для ваших прихильників. Оцінювання та звітування, відгуки про взаємодію з волонтерами допомогають формувати репутацію, у грантоздобуванні та залученні більшої уваги.

Прозорість стає все більш важливою для бізнесів; споживачі хочуть знати, що вони купують соціально відповідальну продукцію чи послуги. Подібним чином, жертводавці та волонтери хочуть розуміти, як їхні зусилля призводять до довгострокових змін та куди спрямовується їхній внесок. Ось чому організації покладаються на цифрові інструменти для збору даних, що дають уявлення про вплив їхніх проєктів та програм. 

Будьте готові до співпраці з поколінням Z 

Говорить у вже згаданій статті “5 Trends for Nonprofit Businesses in 2021″ Уейн Елсі Що унікального в поколінні Z? Вони визнані першим поколінням, яке повністю виросло в цифровому світі. Це означає, що вони обробляють інформацію інакше, ніж старші покоління. Вони підштовхнуть вашу організацію до більш інноваційних технологій, і це чудово. Але ви також повинні бути чіткими та прозорими з представниками покоління Z, тож дізнайтеся, що зробити, аби вони вам довіряли.

 

ТОП скіли для активістів/ок у 2021-му 

 

Команди ГО багато чому навчились у 2020 році. Починаючи від того, як комфортно працювати вдома і закінчуючи тим, як здійснювати фандрайзинг практично в онлайн-форматі — рік дійсно змусив людей засвоїти нові навички в рекордні терміни, незважаючи на інші проблеми, з якими їм доводилося зіштовхуватися.

Це свідчить про неймовірний дух громадських організацій: ви повинні пишатися собою та своєю командою за все, що зробили, як велике, так і мале. Лео Педраса, менеджер з маркетингу, комунікацій та брендів, для LinkedIn для некомерційних організацій, розповідає про п’ять навичок, які принесуть користь активістам  та їхнім організаціям у 2021 році. Звісно, як показав ’20-й — все є досить непердбачуваним і зазирати у майбутнє — дуже невдячна справа, а в тім є кілька компетенцій, які стають все актуальнішими.

pexels-garreth-brown-5721981

 

  • Навичка №1: Стійкість

Пандемія COVID-19 поставила громадські організації по всьому світу перед новими викликами. Але ми вистояли, мобілізувалися, згрупувалися, і навіть прийшли на допомогу іншим — наприклад, українські активісти шили, роздавали маски, допомагали медикам, самотнім, незахищеним… Були там, де було потрібно бути в цей момент. Ресурсів часто бракувало, а ставки були високими. Події 2020 року підкреслили необхідність для НУО у підвищенні своєї організаційної стійкості, і також стійкості кожного з нас. Це важлива компетенція й на майбутнє. 

  • Навичка №2: Емпатія

Незалежно від того, чи пишете електронний лист потенційним донорам з проханням про підтримку у важкий час або ж звертаєтеся до команди, щоб зрозуміти, чому їхня ефективність знизилася — ми повинні підходити до ситуацій із високим рівнем емпатії, щоб дати оточуючим відчуття, що їх чують, розуміють і про них піклуються.

Цей софт скіл стане ще важливішим в найближчі роки, впливаючи на все — від утримання фахівців до ефективності бренду, тому вашій команді сьогодні варто вдосконалювати цю навичку.

  • Навичка №3: Відео сторітелінг

Ми знову повертаємося до актуальності відео-контенту… Адже у світ одним із найпотужніших інструментів онлайн-маркетингу та фандрайзингу є саме відеоконтент.

Громадські організації потроху вже використовують відео для сторітелінгу, інформування та спонукання до дій, тому, ймовірно, ваша команда вже має певний досвід. Але коли ви розгортаєте свою діяльність у світі, який стає все більше цифровим, то це прекрасна нагода покращити та вдосконалити свої навички, щоб створювати якомога ефективніші відео.

  • Навичка №4: Аналіз даних

Як у комерційному, так і в некомерційному світі використання даних для прийняття рішень — обов’язкова умова. Переглядаючи свої дані, громадські  організації можуть оцінити, які повідомлення найбільше резонують у прихильників, отримати глибше розуміння поведінки, оцінити вплив своїх послуг та програм та багато іншого. Це може полегшити подальший розподіл ресурсів і навіть визначити нові шляхи.

Якщо ваша команда на сьогоднішній день не зробила відповідних кроків у цьому напрямку, саме час покращити свої навички роботи з даними. Отримавши розуміння того, як збирати, здійснювати аналіз даних, ви можете підняти вашу організацію на новий рівень.

  • Навичка №5 : Піклування про себе і практики усвідомленості

Знову скажемо від себе: будемо чесними — робота в третьому секторі може бути стресовою та виснажливою. Попри те, що ми “рятуємо світ”, паралельно гасячи пожежі і стратегуючи майбутнє. Але ми знову й знову забуваємо “надягати кисневу маску” на самих себе… від того вигораємо, виснажуємося, перевтомлюємося, нас добряче “ковбасить” і нам хочеться послати все подалі. І якими б не були наші супер-цілі з порятунку світу — вигорання може звести все нанівець.  Можливо, ви проживали це не раз. І навіть не два. Здорова і щаслива команда — це продуктивна команда — а продуктивна команда може зробити більше добра у світі. Тому знаходьте способи дбати про себе та своїх людей. Шукайте те, що працює для вас — щось, що дає вам перепочити, перезавантажитися,  зробити паузу, надихнутися. Прогулянки на свіжому повітрі (в межах каратиннних можливостей), медитації, читання, час на самоті, творчість, фізичні вправи — обирайте, що лежить до душі, але не забувайте піклуватися про своє ментальне здоров’я. 

Як висновок: вчіться, ростіть і процвітайте! Тим більше, зараз існує океан можливостей для нарощування своїх знань та компетенцій в онлайн-форматі. Слідкуйте за оголошеннями на Громадському Просторі — у подіях чи конкурсах ви неодмінно знайдете корисний вебінар чи навіть курс!

 

Фандрайзинг та філантропія 

 

Персоналізована комунікація

Сучасні споживачі частіше купують товар, якщо отримують персоналізоване спілкування, і фандрайзинг для ГО не є виключенням. Тож як ніколи важливо будувати кращі стосунки зі своїми донейтерами та донорами. 

У 2021 році фандрайзинг повинен бути менш трансакційним та більш особистим. Але персоналізований фандрайзинг — це більше, ніж просто використання імені в електронному листі. Спонсори, які переймаються вашими проєктами на більш глибокому рівні, частіше стають відданими прихильниками.

Ось кілька способів створити кращі стосунки з дієвими прихильниками:

- Познайомтеся зі своїми донорами, великими чи малими;

- Не просто просіть. Продемонструйте, що ваша організація поділяє їхні цінності.

- Надайте можливість вашим волонтерам, донорам вносити свої ідеї та фідбеки.

Як показує досвід іноземних колег, НУО отримують більше успіху завдяки програмам членства, що створюють відчутні переваги для тих, хто хоче підтримати вашу ініціативу. Ці переваги можуть включати мерч (наприклад, футболки, торбинки, календарики), VIP-участь у заході або будь-яку іншу приємність в обмін на внесок. У 2021 році спробуйте творити автентичний стиль та привабливий досвід благодійності. 

Інший (і прямий) спосіб просити

Благодійні організації часто використовують свої досягнення, щоб звернутися до донорів, просячи про пожертви для продовження своїх ініціатив. Однак ця модель може виявитися менш ефективною з 2021 року.

Тепер донори хочуть знати, що їхні внески творять зміну. Міленіали та покоління Z особливо мотивуються почуттям соціальної відповідальності; вони хочуть бути частиною процесу творення змін.

Щоб залучити нове покоління донорів, можливо, вам доведеться змінити спосіб фандрейзингу.

Ця стаття пропонує використовувати наступні схеми для звернення до донорів:

- Зараз є певна проблема.

- Ви потрібні для того, щоб її вирішити;

- Ось як ваша пожертва або ваш ресурс, знання, час зможуть вирішити цю проблему. 

Ця модель, як правило, залучає ініціативного донора шляхом виявлення поточної потреби та зміщення фокусу з минулого на сьогодення. 

pexels-andrea-piacquadio-919436

 

Щомісячні пожертви  в тренді

Внески/підписки процвітають — і це не дивно. Менші щомісячні платежі, які автоматично поновлюються, як правило, є більш керованими та зручними.

Ця концепція також вплинула на тренди благодійності. Люди, які жертвують щомісяця, з часом, як правило, жертвують більше, ніж їхні колеги, які роблять пожертви раз на рік. Річний підсумок внесків регулярних донорів є майже втричі більшим, ніж вартість разових донорів. Перегляньте цю статтю (англ. мовою), щоб дізнатись, як ваша організація може сприяти щомісячним пожертвам.

На зміну пожертвам у скриньку з’являються онлайн-підписки та інші сучасні методи благодійності.

Онлайн фандрайзинг — топ напрям

Нам всім ще вчитися цифровій філантропії, тій яка широко використовується на неприбутковому заході. Громадські організації за останні п’ять років повідомляють про зростання онлайн пожертв на 77% — фіксує факт galaxydigital.com. 

На електронну пошту все ще припадає 13% онлайн-пожертв, але для успішного фандрайзингу електронною поштою може знадобитися трохи стратегії. Ця стаття (англ. мовою) на Whole Whale — чудовий ресурс, який допомагає оптимізувати фандрайзингові електронні листи. Збільшення рівня платформ прямого пожертвування, таких як Facebook Fundraisers, свідчить про те, що варто диверсифікувати фандрайзингові онлайн-зусилля. Багато організацій покладаються на соціальні мережі, щоб підсилити свій фандрейзинг і поки все вказує на те, що це не зміниться у 2021 році.

Також galaxydigital.com  прогнозує, незважаючи на пандемію, зростання корпоративної благодійності у 2021 році.

Потрібно зустрічатися з вашими прихильниками на їхніх платформах…

Радить платформа nptechforgood.com у статті “5 фандрайзингових трендів для 2021 і надалі” (5 Fundraising Trends for 2021 and Beyond). І знову — про потребу працювати з соцмережами. Завжди важливо проактивно залучати донорів, жертводавців там, де вони проводять свій час. Але перехід у більш віртуальний світ у 2020 році підкреслює необхідність подвоїти свої зусилля та зустрічати своїх прихильників там, де вони проводять найбільше часу онлайн. Почніть з посилення своєї соціальної присутності на таких платформах, як Facebook, Instagram, LinkedIn і Twitter, одночасно ініціюючи свою присутність на нових платформах, таких як TikTok.

Стрімінг — це також сфера, яку слід дослідити в 2021 році, враховуючи тенденції, які ми спостерігали цього року. Залучення прихильників за допомогою живих стрімів дозволяє отримувати нові джерела надходжень та залучення для ГО. Лайви — це простий спосіб дати змогу вашим фоловерам відчути тісний зв’язок із тим, що робить ваша організація, які створює зміни.

Бути спритним — стратегічний імператив

У 2020 році ми дізналися, що фандрайзингові можливості можуть змінитися в будь-який час і швидко. Організації повинні продовжувати диверсифікувати свої зусилля, щоб залишатися гнучкими у разі майбутніх змін. 

Цей рік показав нам, що диверсифікація, мобільність ніколи не були так актуальні; у багатьох випадках це була різниця між організаціями, які добре справляються в умовах кризи, і тими, які думають про те, щоб зачинити свої двері. Ми ще не знаємо, що чекає на нас у 2021 році, але адаптивність стане запорукою для продовження реалізації ваших місій.

 

 Волонтерство

 

Віртуальне волонтерство

COVID-19 змінив спосіб нашої волонтерської діяльності. Віртуальні волонтери стали важливими для стійкості багатьох громадських організацій. Навіть якщо ваша організація залучатиме волонтерів особисто в 2021 році, продовження використання віртуального волонтерування має чимало переваг.

Напружений графік роботи найбільша перешкода для волонтерства. А з дому виконувати завдання більш зручно, ба плануєш свій час та власний простір. Крім того, віртуальне волонтерство — це чудовий спосіб залучити досвідчених у технологіях дітей та підлітків, особливо в літні місяці. Громади виграють, якщо кожен зможе бути частиною змін.

Ми також помічаємо зростання популярності віртуальних та гібридних подій; вони чудово підсилюють відвідуваність. Розгляньте можливість додавання опцій віртуального стрімінгу та онлайн відвідування для вашого фандрайзингового або волонтерського івенту у 2021 році.

pexels-andrea-piacquadio-864994

Заохочення корпоративного волонтерства

Бізнес шукає творчих способів покращити власний імідж. Пропонуйте можливості для розвитку значущих корпоративних партнерських відносин. Як показує досвід західних колег, такі процеси, як проста реєстрація в команді та звітування про вплив волонтерів, є привабливими для бізнесів, які проводять волонтерські програми на робочому місці. Співробітники, які мають позитивний досвід волонтерської діяльності за програмою компанії, частіше знову волонтеритимуть у вашій організації (і направлять сюди ж своїх колег та друзів)!

Громадські організації є центрами громади. Вони пов’язують приватний сектор, донорів, волонтерів, стейкхолдерів та тих, хто приймає рішення. Починаючи з 2021 року, організації, подібні до вашої, повинні мати інструменти, необхідні для легшого розвитку, підтримки та управління цими відносинами. І хоча важко передбачити точний курс майбутніх трендів для громадського сектору, організації можуть краще підготуватися до нового року, залишаючись в курсі суспільних настроїв щодо благодійності та волонтерства. Ми сподіваємось, що ця інформація допоможе вам краще стратегувати/ся на наступний рік. 

І щасти нам в цьому! 


Останні публікації цього розділу:

10 порад для ГО, які хочуть розробити civic tech-рішення

Реєстрація змін в громадських та благодійних організаціях: усе не так складно

11 ефективних порад для НУО в Instagram

Посилюємо видимість: ефективні стратегії для НУО у Facebook

Усе, що потрібно знати про бронювання працівників НУО

Як НУО спілкуватись із ШІ: цінні поради для ефективних запитів