Як працювати з продакшнами – Communication laboratory (CLАB)
Днями у Києві майстер-класом про роботу з продакшнами стартував Communication laboratory (CLАB) для PR-менеджерів громадських організацій, анонсований на Громадському Просторі його ініціаторкою і ...
Додано:
Громадський Простір
Днями у Києві майстер-класом про роботу з продакшнами стартував Communication laboratory (CLАB) для PR-менеджерів громадських організацій, анонсований на Громадському Просторі його ініціаторкою і нашою колумністкою Мариною Говорухіною. “Зазвичай поради для хорошого PR досить прості, але чомусь, мало хто з громадських організацій їх дотримуються, продовжують ступати на ті ж граблі… треба брати ті колеса, які є у бізнеса, і прилаштовувати нашим ГО, аби бути ефективнішими”, – зазначає Марина Говорухіна.
Запрошені спікери – продюсер Арут Аршакян і режисер Костянтин Денисюк, які представляють студію “Selena Films” – розповіли про основні кроки, які варто врахувати, перш ніж почати роботу над відео/анімаційним роликом, як обрати продакшн і не пошкодувати про свій вибір і, звісно, про головні помилки організації при роботі над відео/анімаційним контентом
Кілька тез від спікерів:
-
Здатність донести до виконавця ваш замисел - вкрай важлива. Якщо Ви собі не уявите, що Ви хочете отримати - Ви будете отримувати щось чудне або примітивне, жахливе... Який би не був прекрасний режисер, сценарист
-
Є продакшни повного циклу і неповного, простіше працювати з тими, хто доводить справу до кінця - є продакшн, який спеціалізується лише на звуку, або лише на "фарбуванні"...
-
Це дороге задоволення - потрібно бути впевненим, що ти робиш...
-
Тільки ви даєте продакшну вихідні дані, тільки Ви знаєте дані, з яких потім можна зробити якесь незвичне рішення
-
Вилка бюджета – коли Ви розумієте, скільки саме Ви зможете виділити коштів на цей продукт
-
Обов'язково маєте вірити в те, що Ви робите
Оскільки тема створення відео- та анімаційних роликів цікава багатьом представникам громадського сектору, ми записали невеличкий відео конспект заходу: