Як працювати з продакшнами – Communication laboratory (CLАB)

Днями у Києві майстер-класом про роботу з продакшнами стартував Communication laboratory (CLАB) для PR-менеджерів громадських організацій, анонсований на Громадському Просторі його ініціаторкою і ...

14274416_10209852476367139_453824338_o

Громадський Простір

Днями у Києві майстер-класом про роботу з продакшнами стартував Communication laboratory (CLАB) для PR-менеджерів громадських організацій, анонсований на Громадському Просторі його ініціаторкою і нашою колумністкою Мариною Говорухіною. “Зазвичай поради для хорошого PR досить прості, але чомусь, мало хто з громадських організацій їх дотримуються, продовжують ступати на ті ж граблі… треба брати ті колеса, які є у бізнеса, і прилаштовувати нашим ГО, аби бути ефективнішими”, – зазначає  Марина Говорухіна.

14285183_10209852475367114_686576296_o

Запрошені спікери – продюсер Арут Аршакян і режисер Костянтин Денисюк, які представляють студію “Selena Films” – розповіли про основні кроки, які варто врахувати, перш ніж почати роботу над відео/анімаційним роликом, як обрати продакшн і не пошкодувати про свій вибір і, звісно, про головні помилки організації при роботі над відео/анімаційним контентом

Кілька тез від спікерів:

  • Здатність донести до виконавця ваш замисел - вкрай важлива. Якщо Ви собі не уявите, що Ви хочете отримати - Ви будете отримувати щось чудне або примітивне, жахливе... Який би не був прекрасний режисер, сценарист
  • Є продакшни повного циклу і неповного, простіше працювати з тими, хто доводить справу до кінця - є продакшн, який спеціалізується лише на звуку, або лише на "фарбуванні"...
  • Це дороге задоволення - потрібно бути впевненим, що ти робиш...
  • Тільки ви даєте продакшну вихідні дані, тільки Ви знаєте дані, з яких потім можна зробити якесь незвичне рішення
  • Вилка бюджета – коли Ви розумієте, скільки саме Ви зможете виділити коштів на цей продукт
  • Обов'язково маєте вірити в те, що Ви робите

Оскільки тема створення відео- та анімаційних роликів цікава багатьом представникам громадського сектору, ми записали невеличкий відео конспект заходу:


Останні публікації цього розділу:

Бути в тренді: як НУО створювати Reels для Instagram та Facebook

10 порад для ГО, які хочуть розробити civic tech-рішення

Реєстрація змін в громадських та благодійних організаціях: усе не так складно

11 ефективних порад для НУО в Instagram

Посилюємо видимість: ефективні стратегії для НУО у Facebook

Усе, що потрібно знати про бронювання працівників НУО