«Гуманний бізнес: реалії та перспективи» – нова книга про наше суспільство
У вересні 2019 вийшла в світ нова книга, що торкається багатьох болючих для нашого суспільства питань. Українською її назва більш вдало звучить як «Гуманний бізнес: реалії та перспективи», але книга ...
Додано:
Каріна Санлайф
У вересні 2019 вийшла в світ нова книга, що торкається багатьох болючих для нашого суспільства питань. Українською її назва більш вдало звучить як «Гуманний бізнес: реалії та перспективи», але книга видана російською з назвою «Человечный бизнес: реалии и перспективы», в передмові чітко зазначено чому саме так.
Анотація: «Гуманний бізнес: реалії та перспективи» — це путівник для тих, хто думає та діє. А також для тих, хто має намір допомагати сприятливим змінам в суспільстві. Читаючи його, ви:
- Зрозумієте, як звичайний бізнес відрізняється від соціально відповідального.
- Разом з автором заглянете «за лаштунки» соціального підприємництва.
- Дізнаєтеся, як бізнес може бути людяним.
Книга складається з 3-х частин, кожна з яких, доповнює попередню і розкриває заявлену в ній тему.
Тут ви знайдете факти і корисні посилання, реальні кейси та практичні рекомендації, викладені просто і коротко. У книзі запропонована абсолютно нова концепція «Бізнес суспільного впливу», що виводить взаємодія бізнесу, громади і держави на абсолютно новій рівень.
Автор книги – Каріна Санлайф – бізнес-тренер та консультант з соціального підприємництва, письменниця та коуч.
Ознайомитися зі змістом і читати книгу онлайн можна на сайті Каріни Санлайф