Іноді вихід там, де й вхід..
Два ключових компоненти комунікаційної стратегії НУО – традиційні відносини зі ЗМІ та соціальний медіа-маркетинг – потрапляють до категорії "важковимірювані". Але розуміння важливості використання ...
Додано:
Громадський Простір
Два ключових компоненти комунікаційної стратегії НУО – традиційні відносини зі ЗМІ та соціальний медіа-маркетинг – потрапляють до категорії “важковимірювані”. Але розуміння важливості використання ключових медіа та стабільної присутності он-лайн вже сформовано. Як можна оцінити чи зусилля не марні, а напрям вірний? Можливо, варто трішки повернутись до відправного пункту?
Некомерційні організації, як і комерційні компанії – працюють за бюджетом, і часто соціальні медіа розглядають як своєрідний експеримент. Обмежені “комунікаційні” бюджети передбачають чіткі і вимірні цілі, а отже важливо вчасно задати собі питання: чого намагаєтеся досягти, наскільки добре прогресуєте у досягненні цієї мети? (примітка перекладача – у теорії тайм-менеджменту є поняття “переоцінка” як обов`язковий елемент реалізації плану дій, який дозволяє повторно проаналізувати цілі та стратегії, врахувати певні зміни та скоригувати подальшу тактику).
До вашої уваги набір індикаторів, які допоможуть “виміряти” успіх зусиль у сфері комунікації.
1. Залучіть нових донорів, волонтерів та/або членів
Створення та зміцнення відносин має ключове значення, яке впливає на потік донорів та охочих представляти вашу організацію. Наприклад, стрімка, провокаційна медіа-кампанія може допомогти організації отримати нових донорів/членів, тоді як соціальні медіа можуть сприяти постійній взаємодії. А чи направлені ваші методи на залучення нових членів та збільшення кількості донорів?
2. Спробуйте примножити ресурси/пожертви/час волонтерів
Збільшення коштів та добровільних годин волонтерів в інтересах організації є одним із способів визначити ефективність мети організації, стратегій та закликів до дії. Пам’ятайте, це вимірюється не одразу. Через певний час (кілька місяців) ви побачите збільшення пожертвувань та добровільних годин. Жодних змін? Тоді вам необхідно переглянути стратегію.
3. Покращіть репутацію
Якщо вашу організацію сприймають негативно, то відповідно ви отримаєте менше підтримки та допомоги. Проте, участь у дискусіях, надання відповідей на запитання, презентація фактів та обмін досвідом (навчання нових груп людей) змінить думку щодо вашої організації.
4. Покращіть обізнаність щодо проблеми
Коли будь-яка організація вимірює традиційну та соціальну активність медіа, в основному, визначається – як основні питання/цілі організації резонують з цільовою аудиторією. НУО піднімають гострі проблеми. Важливо зрозуміти – як ці проблеми сприймаються неурядовими організаціями та медіа.
5.Бережіть час та гроші
Перед НУО стоять завдання, як збільшити кошти через традиційні та соціальні канали і зменшити витрати. Використання соціальних каналів для досягання мети і цільових аудиторій допоможе заощаджувати ресурси.
Цей підхід до оцінки ефективності вашої комунікації орієнтовний. Кожна організація повинна оцінити свої конкретні цілі, створити і реалізувати СВІЙ план до кінця.
Автор – Чак Хеманн (Chuck Hemann), керівник з досліджень та онлайн репутації в агенції “Dix&Eaton”.
Переклад – Галина Жовтко, Громадський Простір
Ще?! Матеріали до теми:
Відносини з медіа – більше, ніж розсилка прес-релізів
Пишіть – і вас читатимуть: ідеї для блогу вашої НУО
Швидкість – понад усе!? Громадських комунікацій це не стосується
Зроби свій голос почутим: 10 кроків комунікації в третьому секторі