Посібник для представників місцевих органів влади «Ази контролю і нюанси аудиту»

В умовах децентралізації, зміни управлінських підходів у діяльності органів місцевого самоврядування, впровадження нових інструментів забезпечення прозорості та ефективності бюджетного процесу, ...

2 (1)

Громадський Простір

В умовах децентралізації, зміни управлінських підходів у діяльності органів місцевого самоврядування, впровадження нових інструментів забезпечення прозорості та ефективності бюджетного процесу, особливого значення набуває розуміння системи державного фінансового контролю.

Експерти проекту «ЄС для підсилення державних фінансових систем місцевих урядів» LOGICA, який реалізується в Україні за підтримки Європейського Союзу, підготували практичний посібник для представників місцевих органів влади «Ази контролю і нюанси аудиту» (ЗАВАНТАЖИТИ: PDF 2,6 МБ).

У Посібнику йдеться про функціонування системи державного фінансового контролю в Україні, про повноваження і відповідальність органів, які здійснюють державний фінансовий контроль, та керівників державних органів і бюджетних установ у цій сфері.

На думку експерта з фінансового контролю та аудиту проекту LOGICA Олени Чечуліної, Посібник буде корисним для керівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, бюджетних установ. Сподіваємося, що Посібник допоможе місцевим органам влади краще зрозуміти сутність державного фінансового контролю та його завдання, орієнтуватися у положеннях та вимогах нормативно-правових актів та стане настільною книгою при реалізації повноважень у цій сфері.

 

Джерело: Децентралізація.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Поради психолога щодо роботи сімейних лікарів з ветеранами

Гайд для ВПО “Юридичний супровід вирішення житлових питань ВПО”.

Теоретичний гайд: як заповнити грантову заявку

Політика згуртованості: ЄС та Україна. Аналітична записка

OSINT-розвідка у роботі журналістів/ок

Питання компенсації за зруйноване/ знищене майно українців

  • rakerunner

    У будь-якої цілеспрямованої системи є
    – Цілі
    – Дії, спрямовані на досягнення цілей
    – Ресурси, потрібні для виконання дій
    У нас є ризики пов’язанні
    – з цілями (невірна ціль; фактори, що можуть перешкодити досягти
    ціль; тощо)
    – з діями (дії не спрямовані до цілі; фактори, що
    заважають діям; тощо)
    – з ресурсами (нецільове використане ресурсів; нестача ресурсів;
    зникнення ресурсів; тощо)
    Зараз державний контроль спрямований на ризики, пов’язані з ресурсами. Перевірити – чи не вкрали гроші або може використали не
    за призначенням. І у більшості це пост-фактум контроль – знайти те, що вже сталося.В жодному звіті я не бачив ні слова про ризики дій чи
    цілей.
    Спрощений приклад. Припустимо ми хочемо щоб пожежі гасилися вчасно. Для цього пожежна служба оновлює і збільшує парк пожежних машин. Приходять перевіряючи і дивляться: – так, бюджет не перевищено: – ні! Кошти витрачено за призначенням? – так! Але вони не дивляться, що показник «час прибуття на пожежу» суттєво не покращився. І вони не оцінюють, що головний ризик прибути невчасно не в застарілій техніці, а в пробках на дорогах.Тобто з точки зору перевертючих все «ок». Нічого не порушено. А с точки зору суспільства зовсім не «ок».
    Державний контроль має перейти від пост-фактум перевірок
    комплаєнсу до про-активних оцінок ризику недосягнення цілей!

  • Oleksandr Lavrynovych

    Просто і дохідливо подається інформація про контроль бюджетного процесу та головних його “гравців”, а саме: функціонування системи державного фінансового контролю в Україні, про повноваження і відповідальність органів, які здійснюють державний фінансовий контроль, та керівників державних органів і бюджетних установ у цій сфері. Реально методичка буде корисною і стане в нагоді для активних громадян, зрештою, цей інформаційний продукт можна порекомендувати також і ісцевим журналістам, котрі цікавляться бюджетними процесами на регіональному та локальному рівнях!