Світом керують хештеґи
Користувачі соціальних мереж і маркетологи добре знайомі з хештеґом. Люди використовують символ «гратки» перед словосполученням, щоб стежити за темою, що їх цікавить, або зробити свої публікації ...
Додано:
iaa.ukraine
Користувачі соціальних мереж і маркетологи добре знайомі з хештеґом. Люди використовують символ «гратки» перед словосполученням, щоб стежити за темою, що їх цікавить, або зробити свої публікації видимими для певної цільової групи. Контент-маркетологи розуміють можливості хештеґів, тому часто включають їх в повідомлення. Однак часто це не приносить видимих результатів.
Хештеґи — це, безсумнівно, зручний інструмент. З його допомогою користувачі хоча б частково можуть упорядковувати інформаційний хаос соціальних мереж і витягувати з фонового шуму потрібні дані. А Інтернет-маркетологи використовують хештеґи, щоб доносити інформацію до цільової аудиторії.
Вибираючи позначки, поставте себе на місце цільової аудиторії. Подумайте, які ключові слова використовують для пошуку ваші потенційні читачі. Ваша публікація повинна збігатися з їхніми очікуваннями.
Не плутайте читачів
Обов’язково перевіряйте вибрані хештеґи. Наприклад, якщо колись я збиралася використати #ІАА, щоб позначити публікацію про діяльність «Інституту аналітики та адвокації». Але він популярний серед автофанів, бо IAA — це Internationale Automobil-Ausstellung (Міжнародний Франкфуртський Автосалон), для них моя публікація нецікава і незрозуміла. Натомість, пожертвувавши зручністю заради ясності, я обрала #iaaukraine.
Скільки хештеґів ти бачиш?
У соціальних мережах, орієнтованих на візуальний контент (зображення і відео), прийнято відзначати повідомлення великою кількістю теґів. З кожною новою міткою кількість переглядів публікації збільшується.
Однак в мережах, орієнтованих на змішаний контент (і текст, і зображення, і відео), такий підхід не працює. Користувачі сприймають повідомлення з великою кількістю хештеґів як спам.
Популярні позначки часто занадто всеохопні. Через це число переглядів контенту залишається невисоким, незважаючи на збільшення охоплення. Цю проблему можна вирішити, комбінуючи позначки. Включайте в один пост два теги. Один з них повинен бути загальним і популярним, а другий більш специфічним. Наприклад, ви можете включити в публікацію загальні теґи #медицина #корупція і більш конкретну позначку #побори.
Навіщо це все?
У більшості випадків використовують хештеґи, щоб підвищити видимість свого контенту. Однак іноді мітки демонструють креативність і створюють нові тренди. Наприклад, Полтавська обласна державна адміністрація використовувала позначку #РозкажиСвітовіПроПолтавщину, щоб привабити нових читачів і запустити флешмоб, де люди розповідатимуть про свою малу батьківщину.
Варто відзначити, що універсальних рецептів використання теґів для демонстрації креативності та створення нових трендів не існує. Ваша задача в даному випадку — показати, що ви мислите і дієте нестандартно. Якщо вам пощастить і новий хештеґ стане популярним, він буде довго працювати на ваш імідж.
Хештеґи у «Twitter»
«Twitter» не дозволяє використовувати в позначках спеціальні символи (+, $, &, % тощо). У них можна включати букви, цифри і нижнє підкреслення. Сервіс не обмежує кількість і довжину позначок. При цьому довжина повідомлення не повинна перевищувати 140 символів.
Хештеги дійсно підвищують видимість повідомлень у «Twitter». А участь в групових чатах — це найефективніший спосіб використання позначок.
У число найпопулярніших входять пов’язані з якимись заходами, наприклад, концертами чи конференціями (#CDForum2015), з політикою (#Путін, #Порошенко, #ВРУ), з важливими суспільно-політичними явищами (#АТО, #війна, #Сирія).
- З допомогою сервісу Hashtagify можна шукати популярні хештеґи і визначати близькі за значенням позначки.
- Сервіс Twchat допоможе створювати чати і брати участь в існуючих дискусіях.
Хештеґи в «Instagram»
В «Instagram» можна створювати позначки з допомогою літер, цифр і нижнього підкреслення. Спеціальні символи використовувати не можна. До одного фото можна додати до 30 хештеґів. Пост можна відредагувати і відмітити навіть після публікації. Якщо використовувати актуальні і популярні теґи, видимість публікацій в «Instagram» різко підвищується. Завдяки цьому можна збільшити кількість підписників.
Кращий спосіб використовувати позначки в «Instagram» — це участь у хештеґ-батлах. Наприклад, можна щодня знімати, як ви йдете в офіс організації, і відмічати такі пости #дороганароботу.
В число найпопулярніших хештеґів входять позначки, прив’язані до місць і географічних об’єктів. Наприклад, #Київ, #НСКОлімпійський, #Донбас, #Кадетаріум.
Хештеґи в «Facebook»
«Facebook» підтримує позначки, створені з допомогою букв, цифр і нижнього підкреслення. Решта символів — за межами хештеґу.
Щоб Ваші повідомлення не виглядали, як спам, старайтеся використовувати не більше 7 позначок. В ідеалі — 5. Якщо ви натиснете на хештеґ або введете #слово в пошуковий рядок, то в вашій стрічці вискочать пости з такою позначкою.
У позначках можна використовувати як великі, так і малі літери — на результати пошуку це не впливає. Тобто, #IAAUkraine і #iaaukraine — це той самий хештеґ. Великі літери вмотивовані тоді, коли вони полегшують читабельність, наприклад, #LightofHope читається легше, ніж #lightofhope. Також варто поважати імена: пишіть #Порошенко, а не #порошенко.
- Якщо вам треба швидко знайти пости з певною позначкою, вводьте в поле для адреси сайту «facebook.com/hashtag/вашеслово».
Хештеґи у «Вконтакте»
Правила написання хештеґів «Вконтакте» дозволяють використовувати латинку і кирилицю. Не можна використовувати пробіли, не вийде створити позначки з самих тільки цифр. Натисніть на позначку — і ви побачите всі пости з ним у хронологічному порядку. В одному пості оптимально ставити 2-3 теги.
Можна створювати хештеґи для навігації по вашій групі/пабліку. Для цього треба вводити #слово@логінгрупи. Наприклад, #ProZorro@iaaukraine знайде всі пости в групі, відмічені #ProZorro.
- Визначити найпопулярніші хештеги вконтакті допоможе сервіс Топ хештеґів «ВКонтакте».
Одним словом…
Хештеґи можуть підвищити видимість вашого контенту і розширити аудиторію. Також мітки можуть дратувати користувачів соцмереж і змушувати їх відписуватись від сторінки. У першу чергу, ефективність використання теґів залежить від здатності вибрати правильні ключові слова. Треба знаходити золоту середину між популярністю і специфічністю позначок.
Також ефективність застосування позначок залежить від уміння дозувати ключові слова. Використовуючи максимум один-два теґи в публікації, ви вирішуєте маркетингові завдання і не ризикуєте потрапити у «спам». А використовуючи креативні позначки, ви можете почати новий тренд і привернути додаткову увагу до вашої організації.
Катерина Кролевська, експерт з PR та комунікації «Інституту аналітики та адвокації»