Як оцінити брендингову готовність власної організації. Практичний інструментарій НУО
Існує багато простих повсякденних кроків, через які Ви можете зміцнювати репутацію вашої організації. Продовжуючи досліджувати вплив проривного брендингу на вашу НУО, варто використати ще два ...
Додано:
Громадський Простір
Існує багато простих повсякденних кроків, через які Ви можете зміцнювати репутацію вашої організації. Продовжуючи досліджувати вплив проривного брендингу на вашу НУО, варто використати ще два інструменти, які можуть стати в нагоді: брендинговий аудит НУО і оцінка брендингового проекту. Громадський Простір пропонує Вам ознайомитись з ними і спробувати на практиці. Як завжди, чекаємо на Ваші ремарки!
Інструмент #1: брендинговий аудит НУО
Одним із ефективних засобів є проведення брендингового аудиту НУО через використання спеціальної форми (подаємо нижче). Аудит може включати звичну структуру або просто мати вигляд моніторингу комунікацій всередині НУО сторонньою особою, аби побачити, хто добре справляється у впровадженні поведінкового бренду і кому, можливо, потрібні консультації щодо цього.
Або ви можете обрати більш формальну структуру такого виду аудиту, зробивши оцінку комунікацій. Брендинговий аудит може допомогти вам дійсно оцінити кожну сферу комунікацій і зрозуміти, наскільки добре кожна з них доповнює загальний поведінковий бренд. У формі для аудиту ви побачите дві колонки – для порівняння з колегами (схожими НУО). Ідея в тому, аби знайти дві приблизно однакові організації (на рівні регіону чи країни) й досягти такого ж брендингового успіху, взявши НУО як взірець. Таке порівняння також надасть багато ідей, яким чином адаптувати під себе дії, що проводить “організація-взірець”.
Брендинговий аудит НУО (
audit form)
Інструмент #2: Оцінка брендингового проекту
Досить схожий до 15-хвилинного брендингового плану, цей інструмент надасть вам можливість просунутися вперед.Брендинговий план спрямований саме на ціль, тож цей інструмент можна використовувати постійно в різних проектах. Оцінка брендингового проекту стане ще більш корисним засобом, коли ви стикатиметеся з великими проектами, які зазвичай вимагають більш детального планування та системи оцінки.
Порівняння на практиці свідчить: 15-хвилинний брендинговий план дає вам швидкий та ефективний спосіб визначити проблему, вашу аудиторію, меседж, інструменти комунікації та ваші подальші кроки.
Інструмент планування у вигляді оцінки брендингового проекту надає вам план, як детально дослідити ваші загальні потреби, завдання, вплив на ситуацію, ключові аудиторії, меседжі, комунікаційні стратегії, проектну вартість та методи фінального оцінювання. Як бачимо, один інструмент може виявитися більш ефективним для вашої НУО, ніж інший. Це просто залежить від потреб та масштабу окремого проекту.
Оцінка брендингового проекту (Branding Project Scope)
ОЦІНКА БРЕНДИНГОВОЇ ГОТОВНОСТІ НУО (Nonprofit Branding Readiness Assessment)
Для зручності та практичного застосування – усі ці форми можна завантажити у форматі word (в додатку нижче).
Попередні матеріали теми:
- Проривний брендинг: управління неприбутковими проектами через “поведінковий” бренд
- 15-хвилинний брендинговий план та інші інструменти узгоджених комунікацій
Громадський Простір представляє серію матеріалів, що допоможуть значно переглянути і скоригувати підхід до організації діяльності Вашої НУО, а також зрозуміти переваги формування власного бренду. Підготовано за матеріалами Стіва Себальта, американського експерта з неприбуткового PR та маркетингу.
Форма 1 Мова: українська (розмір – 88Kb) |
Форма 2 Мова: українська (розмір – 62Kb) |
Форма 3 Мова: українська (розмір – 128Kb) |