Як стати брендом змін і перевершити очікування суспільства та вашої аудиторії?
Будь-який керівник громадської організації, освітнього закладу або власник бізнесу краще за інших знає сильні та слабкі сторони своєї компанії.За допомогою стратегії змін та позитивного впливу на ...
Додано:
Yuliya Matvyeyeva
Будь-який керівник громадської організації, освітнього закладу або власник бізнесу краще за інших знає сильні та слабкі сторони своєї компанії.
За допомогою стратегії змін та позитивного впливу на суспільство свого бренду, ви виведете свою компанію на наступний рівень та заявите про себе на весь світ.
Що відрізняє хороший бренд і великий бренд?
Це, насамперед, стійкий позитивний досвід клієнтів, досвід ваших співробітників і рентабельність інвестицій, а також історія бренду, яка демонструє прагнення компанії позитивно впливати на суспільство.
Як стати брендом змін і перевершити очікування суспільства та вашої цільової аудиторії?
- Що робить ваш бренд унікальним?
Ваші чудові бізнес- та маркетингові стратегії виділяють вас серед конкурентів у вашій ніші чи галузі. Ваші стратегії – це те, що лежить в основі мети – створення історії позитивних змін.
- Яким є ваш досвід комунікацій з вашою цільовою аудиторією?
Це найважливіший крок вашої стратегії змін та впливу.
Люди хочуть вірити, що підтримуючи вашу компанію, вони підтримують щось більше.
З одного боку, це ваш внесок у позитивні зміни в суспільстві, а по-друге, дайте своїм клієнтам зрозуміти та відчути, що їх чують і підтримують.
- Який досвід у вашої команди при взаємодії з вашим брендом?
Лояльні амбасадори всередині створюють лояльних амбасадорів бренду ззовні. Співробітники, як і клієнти, повинні відчувати підтримку та задоволення від контакту з вашим брендом.
Розвивайте культуру своєї компанії та підтримуйте відкрите спілкування зі співробітниками, щоб зрозуміти та почути їхні потреби, вирішити їх проблеми і надати команді можливості брати участь у вашій стратегії змін у спільноті.
- Який у вас авторитет та видимість в інформаційному просторі?
Окрім досягнення ваших основних бізнес-цілей, стратегія позитивних змін матиме позитивний вплив на історію вашого бренду.
Як PR-фахівчиня, хочу додати, що всі ваші ініціативи та історію потрібно поширювати та ділитися. Скромність – це дорога в нікуди.
PR-ідеї, які працюють! Професійні поради для PR-команд можна прочитати у блозі prnews.io/blog, де є приклади та практичні матеріалами, як написати прес-реліз, як сформувати репутацію в інформаційному середовищі або як провести успішну краудфандингову кампанію у 2022 році, розмістити свою статтю на міжнародних ресурсах.