Аптечних працівників навчили коректно поводитись з людьми з інвалідністю
В рамках проекту підвищення доступності аптек, мережа «Пані аптека» організувала тренінги для персоналу на тему «Етичне поводження з людьми з інвалідністю». Під час тренінгу працівники аптек ...
Додано:
Вікторія Онищенко
В рамках проекту підвищення доступності аптек, мережа «Пані аптека» організувала тренінги для персоналу на тему «Етичне поводження з людьми з інвалідністю». Під час тренінгу працівники аптек дізнались, з якими перешкодами зіштовхуються люди з інвалідністю та як ефективно та етично їм надавати допомогу.
«Перш за все, що потрібно розуміти, що людина з інвалідністю прийшла в аптеку саме за послугою, і вона має отримати цю послугу на найвищому рівні», – розказала тренерка Юлія Сачук, ВГО “Генерація успішної дії”.
Юлія також розказала, як правильно будувати комунікацію з людьми з інвалідністю, а саме з незрячими та людьми з порушеннями зору, яка допомога є прийнятною, звідки взялась біла тростина та про особливості сприйняття інформації незрячими людьми. Також говорили про правильну термінологію та рівне відношення.
«Нова генерація людей з інвалідністю не хочуть щоб їх жаліли. Вони хочуть бути рівними та повноправними членами нашого суспільства і хочуть відчувати свою спроможність та незалежність. Тому все що потрібно зробити, це створити умови для того, щоб вони могли реалізовувати свої бажання і отримували послуги на рівні з усіма», – зауважила Юлія Сачук.
Наразі мережа «Пані аптека» готує інструкції для лікарських засобів шрифтом Брайля, а також обговорюється можливість створення додаткових інформаційних матеріалів з етичного поводження з людьми з інвалідністю для розповсюдження серед персоналу аптек в інших містах.
«Ми прагнемо зрозуміти і почути потреби всіх наших клієнтів, тому звернулись безпосередньо до людей, які потребують додаткових умов, щоб зробити наші аптеки комфортними і зручними для всіх. Сподіваємось, цей тренінг, а також спілкування з людьми з інвалідністю, допоможуть нам стати більш доступними», – пояснила мету тренінгу директорка аптечної мережі Анна Бігдан.
Нагадаємо, що раніше «Пані аптека» запросила людей з інвалідністю, які пересуваються на візку, проінспектувати аптеки та дати свої рекомендації та поради для покращення їх доступності.