Більше посилань на соцмережі, коментарі громадян та інші особливості новин на національному телебаченні

Національні телеканали дедалі більше використовують соцмережі як джерело новин (понад в 2 рази рази частіше порівняно з минулим 2016 роком), проте перевагу надають інформації від власних ...

f
Більше посилань на соцмережі, коментарі громадян та інші особливості новин на національному телебаченні

Національні телеканали дедалі більше використовують соцмережі як джерело новин (понад в 2 рази рази частіше порівняно з минулим 2016 роком), проте перевагу надають інформації від власних кореспондентів (джерело 60% інформації). Які ще особливості відзначили Детектор медіа та Академія української преси в ході моніторингу національного ТВ у другому кварталі 2017 року – в інфографіці від «Інтерньюз-Україна».

Про професійні стандарти. Моніторингу підлягали «Інтер», «1+1», «Україна», СТБ, ICTV, UA:Перший та 5 канал. У 2017 році достовірність фактів на телебаченні переважно забезпечують власні кореспонденти або офіційні джерела, соціальні мережі менше, проте їх показник зростає порівняно з минулим роком. За спостереженнями фахівців, за результатами травневого моніторингу 2017 року балансу думок дотримуються у 17% повідомлень. Найбільше повідомлень з декількома точками зору наразі спостерігається на телеканалах 1+1 − 24%; СТБ – 22% та Інтері – 21%. Найменше таких повідомлень виявлено на 5-му каналі – 7%. В травні 2017 року найбільше коментарів щодо подій надано журналістами (37%) та громадянами (36%). Частка коментарів експертів не перевищує чверті – така тенденція зберігається з 2016 року.

Матеріали з ознаками замовності, теми інформаційного простору. На національному телебаченні продовжує зберігатись тенденція до дисбалансу уваги та синхрону на користь правлячої коаліції. Лідерами уваги до політичних організацій у новинних програмах травня є Народний фронт та Радикальна партія Олега Ляшка – по 4 % кожна, Блок Петра Порошенка й Опозиційний блок мають по 3% уваги (за даними Академії української преси). Загалом, за матеріалами Детектор медіа, було виявлено 21% джинсових матеріалів. Тематично переважає висвітлення політичних (з відповідною політичною поляризацією каналів) та кримінальних новин, тема боротьби з корупцією. Майже без уваги залишаються місцеві новини, події культури, міжнародні новини.

Інфографіку розроблено ГО «Інтерньюз-Україна» в рамках проекту «U-media»

Детальніше про результати моніторингу в розгорнутій інфографіці


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Пів тисячі молодих лідерів і лідерок закінчили "Школу молодіжних рад"

Доступ до публічної інформації в ОМС: як зробити так, щоб усе запрацювало?

“Варіанти дій”: нова YouTube-програма, присвячена людській історії

Як покращити контент на сайтах та у соцмережах ВЦА Луганщини і Донеччини

«Від нас залежить, якими будуть наші громади». У Луцьку відбувся форум «Рушій невтраченої демократії»

Клуб 2.0 чи творчий простір: створення у громаді Центру культурних послуг