Чи задоволені ви якістю обслуговування в поліклініках Полтави?
Волонтери Полтавської обласної благодійної організації «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги» провели соціологічне опитування: «Чи задоволені ви якістю обслуговування в поліклініках Полтави?» ...
Додано:
socium.pl
Волонтери Полтавської обласної благодійної організації «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги» провели соціологічне опитування: «Чи задоволені ви якістю обслуговування в поліклініках Полтави?»
Перший заступник директора Полтавської обласної благодійної організації «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги» Андрій Олєйніков зазначив, що якість послуг – це один з найважливіших чинників успішної діяльності будь-якої установи.
Андрій Володимирович повідомив, що в даному опитуванні взяли участь 400 пересічних громадян міста Полтави, віком від 20 до 60 років, які відповіли на зазначені запитання та висловили своє бачення щодо порушених питань.
Результати опитування:
На запитання: «Ви задоволені якістю обслуговування в поліклініках Полтави?»
- Ні, не задоволені – 387;
- Задоволені – 13.
На запитання: «Що потрібно зробити, для підвищення якості та ефективності роботи поліклінік міста?»
- Збільшити фінансування – 39;
- Заміна керівництва поліклінік та керівного складу управління охорони здоров’я міськвиконкому – 361.
Також, полтавці розповіли, що саме їм не подобається в роботі міських поліклінік:
- постійні черги;
- пропозиції медичного персоналу щодо перерахування коштів в благодійні фонди;
- внутрішній ремонт та відсутність необхідного обладнання;
- зневажливе ставлення до пацієнтів;
- професіоналізм медичного персоналу;
- виписування дороговартісних рецептів ліків з подальшим направленням в аптеку;
- неможливість відвідати поліклініку в зручний для себе час та ін.
Під час проведення соціологічного опитування, респондентам було роз’яснено, що таке «Система управління якістю» і що керівництво управління охорони здоров’я міськвиконкому є незмінним понад 12 років. І скільки ще так тривати буде, невідомо.
Просто перебувати на посаді – це не ефективна робота, за такий термін, можно було багато разів налагодити «Систему управління якістю» у поліклініках, послугами яких користуються громадяни нашого міста, різного віку, статі, соціального статусу. Як таким можна нехтувати та нерозуміти цього, якщо це стосується здоров’я та життя людей! Ця система має бути в кожному закладі охорони здоров’я міста! Вона ліквідує всі недоліки роботи поліклінік, для цього лише потрібно створити її та впровадити!