Cоціальне підприємництво: проблеми як нові можливості

25 лютого, у Києві відбувся SE Days - форум з соціального підприємництва від ГО “Інститут суспільних ініціатив” за підтримки MitOst та Фонду Фрідріха Науманна в Україні. Під час форуму учасники ...

Додано:
maryna.kolosova

dZV5gmrNlZQ
Cоціальне підприємництво: проблеми як нові можливості

25 лютого, у Києві відбувся SE Days – форум з соціального підприємництва від ГО “Інститут суспільних ініціатив” за підтримки MitOst та Фонду Фрідріха Науманна в Україні. Під час форуму учасники обговорили сучасний стан та перспективи розвитку соціального підприємництва в Україні.

 «Ми хочемо зробити соціальне підприємництво поширеним видом діяльності в Україні. На мою думку, це допоможе як громадським організаціям існувати без грантів, так і громадським активістам мати власну справу і продовжувати допомагати суспільству», - каже організаторка форуму Лілія Ткачук.

На форумі виступили експерти з України, Польщі, Німеччини та Молдови. У своїм виступах вони  розкрили всі аспекти роботи соціальних підприємств та зробили свій прогноз щодо розвитку цієї сфери. Форум проходив у різних форматах: лекторій, воркшопи та світове кафе.

Під час виступу, куратор СП в «Impact Hub Odessa» Андрій Федотов зазначив: «Одним з найважливіших принципів соціального підприємства – це довіра суспільства. Це важливо, бо якщо звичайному підприємству не дають або забороняють щось, то суспільство може його не підтримати. Соціальне підприємство має більше переваг навіть у тому як вони поширюють свою діяльність у ЗМІ, серед суспільства».

Анна Уварова, засновниця благодійного магазину «Ласка» зазначила: «Соціальне підприємництво для нас – це зміна мислення людей щодо благодійності. Ми прагнемо зруйнувати стереотипи, що благодійністю займаються лише багаті люди чи якщо ти одягаєшся в секунді, то у тебе проблеми з фінансами. У Великобританії все навпаки: там подібні магазини цінуються, бо там часто можна знайти якусь вінтажну сукню».

Учасники дізналися про соціальне підприємництво як симбіоз бізнесу та  громадської діяльності, успішні практики вирішення соціальних проблем, побудову бізнес-моделі соціального підприємства та залучення інвестицій.

«Для соціальних підприємців проблема – це можливості», – сказала Наталія Болібрух, Інститут Міста у Львові.

В рамках світого кафе учасники мали чотири теми для дискусії щодо різних соціальних проблем і виробили моделі їх вирішення. Так, Аліна Бочарнікова, модератора питання взаємодії між соціальними підприємцями та владою підсумувала: «Чим більше не допрацьовує влада, тим більше сфера діяльності для соціальних підприємців. В обох сторін є інструменти, взаємодія яких допоможе у досягненні єдиної мети – покращення соціально-економічної ситуації в Україні. Потрібна синергія».


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Успіх програми "Дітям війни": роль партнерів

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення