Дбати про про своє ментальне здоров‘я важливо — записуйтеся на психологічну консультацію від Восток SOS — нагадує організація у
своєму фейсбуці:
Хто може телефонувати на гарячу лінію?
Усі. Абсолютно всі. Зараз в ситуації війни кожен з нас має велике психологічне навантаження і не повинен справлятися самотужки. Є люди, що готові допомогти.
Я маю телефон гарячої лінії психологічної підтримки – а з яким питанням я можу подзвонити?
Ось короткий перелік ситуацій, коли варто звернутися за фаховою допомогою:
• Ви перебуваєте в гарячій точці і Вам страшно/тривожно/зле/байдуже/щось інше;
• Ви стали свідком страшних подій і не знаєте, що з цим робити;
• Ви переїхали з рідного міста і Вам необхідна психологічна підтримка;
• Ви маєте так звану провину того, хто вижив – вам соромно за те, що опинилися в безпеці;
• Ви втратили зв’язок з рідними і дуже переживаєте за них;
• Ви не знаєте, з ким поговорити.
Цей перелік не є вичерпним. Головне, що ми хочемо повідомити – Ви не самі і Вам є до кого звернутися за підтримкою.
Що робити, якщо я не можу говорити/не маю можливості зателефонувати?
Наша гаряча лінія працює і в режимі чату: Ви можете написати нам в Телеграм або Вайбер і отримати консультацію.
Telegram: +380684615355 або @psy_vostoksos
Viber: +380684615355
Написати повідомлення Ви можете в будь-який час. Відповідь ми надамо в робочі години гарячої лінії – з ПН по ПТ з 10:00 до 18:00.
Зателефонувати можна за номерами:
+380950207904 – vodafone
+380684615355 – Kyivstar