Для Бердянського району розробляють туристичну айдентику

2 вересня в Антикафе Час Є пройшла бренд-сесія для подальшої розробки туристичної айдентики Бердянського району. Захід організувала Бердянська локальна туристична організація в партнерстві з Сектором ...

Додано:
chas_ye

2021.09.02 Бренд-сесія Бердянського району -046
Для Бердянського району розробляють туристичну айдентику

2 вересня в Антикафе Час Є пройшла бренд-сесія для подальшої розробки туристичної айдентики Бердянського району. Захід організувала Бердянська локальна туристична організація в партнерстві з Сектором реклами курорту та туризму Бердянської міської ради. Провели бренд-сесію експерти Національної туристичної організації України (НТОУ) – президент організації Іван Ліптуга та спеціаліст з брендингу та дизайну Іван Воїн.

«Туристичний брендинг є базовим та основним інструментом маркетингової комунікації для дестинації. Без сучасної системи візуальної та смислової ідентифікації неможливо ефективно консолідувати та просувати туристичний сектор дестинації як на національному, так і на міжнародному рівні. Туристичний бренд має об’єднати всіх суб’єктів та стейкхолдерів туризму і через різні маркетингові канали просувати дестинацію в цілому і кожного суб’єкта окремо. Як правило, туристичний брендинг стає головним інструментом для просування не тільки туризму, але й інвестицій, експорту, освіти, роботи та життя в дестинації», – пояснив важливість брендингу Іван Ліптуга.

«Вдячні команді НТОУ за ініціативу розробити брендування нашого Бердянського району. Зі свого боку бачимо місію в тому, щоб долучити до процесу більше зацікавлених сторін. Щоб результат вийшов якісним, а нова айдентика активно використовувалася бізнесом, органами місцевого самоврядування, і навіть пішла далі в народ та поширювалась усіма бажаючими», – прокоментував процес виконавчий директор Бердянської ЛТО Кирило Пеліванов.

Для успішної розробки візуальної та смислової айдентики провели первинну бренд-сесію за участю представників громад Бердянського району, туристичного бізнесу, мас-медіа, освіти та креативної громадськості та отримали думки та розуміння бренду від учасників та учасниць. Бренд-сесія проводилась протягом декількох годин в форматі мозкового штурму. На основі ідей сформульованих під час бренд-сесії будуть сформовані висновки, які ляжуть в технічне завдання для розробки базових елементів фірмового стилю та маркетингових матеріалів.

На розробку айдентики Бердянського району не витрачають кошти з бюджету. Проєкт фінансуює Німецьке товариство міжнародного співробітництва GIZ.

2021.09.02 Бренд-сесія Бердянського району -003


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я