До захисту відібрали 111 проєктів «Створюй із Суспільним»

1 листопада розпочався захист проєктів «Створюй із Суспільним», що пройшли пітчинги у регіональних філіях Суспільного. До захисту відібрали 111 проєктів з усіх регіонів країни, для всіх регіональних ...

ca3a30118d480b4ea46c4314ad49df74
До захисту відібрали 111 проєктів «Створюй із Суспільним»

1 листопада розпочався захист проєктів «Створюй із Суспільним», що пройшли пітчинги у регіональних філіях Суспільного. До захисту відібрали 111 проєктів з усіх регіонів країни, для всіх регіональних телеканалів Суспільного. Найбільше ідей до наступного етапу відбору потрапили із Сум, Вінниці, Дніпра та Тернополя.

З 18 серпня до 30 вересня тривало приймання заявок на відкритий конкурс ідей «Створюй із Суспільним». Потім регіональні команди Суспільного провели технічний відбір і пітчинг ідей. 

Під час фінального етапу — захисту проєктів — автори проєктів захищають власні ідеї перед комісією із центрального офісу Суспільного. 

До складу комісії увійшли: 

  • Марія Фрєй, генеральна продюсерка регіонального мовлення Суспільного, голова Комісії;
  • Марія Заіченко, виконавча продюсерка дирекції регіонального мовлення Суспільного, заступниця голови Комісії;
  • Ярослав Лодигін, член правління Суспільного, відповідальний за платформу телебачення;
  • Анастасія Гудима, керівниця Координаційного центру мовлення національних меншин на Суспільному;
  • Павло Коробчук, директор департаменту цифрового контенту та соцмереж дирекції цифрових платформ;
  • Сергій Кривошея, директор департаменту маркетингу та реклами дирекції телебачення;
  • Дарія Петрик, начальниця управління виробництва та програмування регіонального контенту департаменту управління регіональним контентом дирекції регіонального мовлення.

«Кінець року для Суспільного завжди складний: точиться боротьба за наш бюджет, а ми в той самий час приймаємо рішення щодо виробництва і визначаємо списки переможців, які зможуть реалізувати свої ідеї за нашої фінансової та редакторської підтримки. Я б дуже хотіла підтримати велику кількість локальних виробників, але чи нададуть можливість виготовляти контент самому Суспільному — поки що під питанням», — зазначила генпродюсерка регіонального мовлення Суспільного Марія Фрей.

Марія Заіченко зазначила, що більшу частину роботи з відбору проєктів уже провели регіональні команди, та пояснила завдання, яке стоїть перед комісією на захисті.

«Нам важливо скласти загальну картину з регіональних проєктів, аби новий сезон був максимально цікавим нашому глядачу. Хотілося б “проявити” кожен регіон, одночасно звернути увагу на його найцікавіші історії та поговорити про проблеми», — розповіла Марія Заіченко.

Оголошення переможців цьогорічного конкурсу ідей «Створюй із Суспільним» заплановано на 20 грудня. Виробництво проєктів здійснять упродовж 2022 року.

Нагадаємо, програма «Створюй із Суспільним» розрахована на проєкти загальною вартістю реалізації від 50 000 до 1 000 000 грн на один проєкт. У 2019 на відкритому конкурсі відібрали 34 ідеї проєктів для регіонального мовлення, у 2020 — 68 ідей телепрограм.

Суспільне мовлення — найбільше незалежне медіа в Україні, до якого входять загальнонаціональні телеканали UA: ПЕРШИЙ та UA: КУЛЬТУРА й канали Суспільного радіо (Українське радіо, Радіо Промінь, Радіо Культура), а також 24 регіональні телерадіокомпанії. Новини про Україну та регіони читайте на сайті suspilne.media.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я

Результати опитування: як в Україні змінюється споживання тютюнових та нікотинових виробів

Результати дослідження держзакупівель при будівництві укриттів на базі освітніх закладів Херсона