Добрі дороги, освіта, медицина ОТГ не можливі без дієвих антикорупційних механізмів

Саме до такого висновку 22 серпня прийшли в «Антикорупційному кафе» експерти «Мережі ресурсних центрів із розвитку місцевої демократії» разом з посадовцями, депутатами, активістами Березанської ...

Додано:
frgn

000-26-696x522
Добрі дороги, освіта, медицина ОТГ не можливі без дієвих антикорупційних механізмів

Саме до такого висновку 22 серпня прийшли в «Антикорупційному кафе» експерти «Мережі ресурсних центрів із розвитку місцевої демократії» разом з посадовцями, депутатами, активістами Березанської ОТГ.

Відкриваючи зустріч, Директор ГО ФРММ Михайло Золотухін зазначив: «…Завдяки реформи органи місцевого самоврядування нових ОТГ вже мають всі ресурси/повноваження для вирішення згаданих болючих проблем громад. Але хвороби браку підзвітності, прозорості заважають ефективності витрачання публічних коштів. У місцевих посадовців та депутатів відкрились «корупційні можливості» для фінансових махінацій. Ліками цього явища є запровадження антикорупційних механізмів. Вам пропонуємо запровадити місцеву антикорупційну політику. Важливим кроком може бути прийняття селищною радою «Програми долання корупційних чинників у місцевому самоврядування» та інших місцевих нормативно-правових актів – запобіжників корупційних бажань місцевих еліт. Вітаємо Коблевську ОТГ, що за рекомендаціям експертів громадського партнерства «За прозорі місцеві бюджети!» у серпні вже прийняла подібні антикорупційні рішення».

Учасники зазначили, що у Березанській ОТГ вже долаються причини корупції. На офіційному сайті з травня доступні проекти та рішення органів місцевого самоврядування. Так за рекомендаціями ФРММ у сфері управління комунальною власністю та землею у 2019 р. прийняті зміни у Статуті громади та інших рішеннях. А наступним кроком буде оприлюднення реєстрів комунальної власності/землі для оренди/продажу та фінансових документів місцевого бюджетного процесу. Докладніше у пост-релізі.

Татяна Золотухіна, експерт ГО ФРММ, методист коаліції #ГромадськаПрефектура: «…Дісно, у Березанської ОТГ є свій веб-сайт, на якому є дуже мало бюджетних документів. Багато документів неможливо завантажувати, архіви документів дуже пошкоджені та недоступні для читання». За оцінкою експертів коаліції #ГромадськаПрефектура таке халатне відношення до відкриття доступу мешканців до достовірної публічної інформації може свідчити про некомпетентність або свідоме порушення національно законодавства місцевими посадовцями. Паспорти місцевих бюджетних програм – без пакету результативних показників. Наприклад, близько 4 млн. грн. у 2018 році використали на благоустрій. На що конкретно та скільки коштувала одиниця муніципальної послуги – невідомо.  А в офіційному документі зазначено, що ремонтували кладовище. Але не вказано, скільки коштує ремонт квадратного метра…».

Зі свого боку, представники Березанської ОТГ висловили готовність до співробітництва. Зацікавились навчанням та погодились з прийняти сервіси Мережі з налагодження антикорупційного, належного врядування.

Так на Миколаївщині стартував проект «Посилення децентралізації: антикорупційні політики для нових об’єднаних територіальних громад», що реалізується ГО «Чернігівський Центр Прав Людини» при партнерстві з ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва», ГО «Еко.Березань» та завдяки фінансовій підтримці Уряду Великої Британії.

Прес-служба ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва» (ФРММ)


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Літня Українська Миротворча Школа 2024

Для українців у Польщі запустили онлайн-курси з вивчення польської: як приєднатися до навчання

Протидія гендерно-зумовленому насильству: тренінг для поліцейських сектору освітньої безпеки Чернігівщини

Стресостійкість учасниць зросла на 49%. Підсумки програми «ReStart Свідомості» та гайд на Дія.Освіта

Чи впливає на податки та дохід отримана гуманітарна допомога від Благодійного фонду «ССС»?

У Підволочиській громаді відкрили молодіжний простір «Знайди себе»