Дослідження Business Index продемонструє вплив коронакризи на українські МСП
В Україні стартував проект Business Index – системне опитування власників та керівників малого та середнього бізнесу, з метою виявлення впливу наслідків економічної кризи, пандемії COVID-19 та ...
Додано:
Alexandra Grytsenok
В Україні стартував проект Business Index – системне опитування власників та керівників малого та середнього бізнесу, з метою виявлення впливу наслідків економічної кризи, пандемії COVID-19 та очікувань на 2021 року.
Дослідження реалізує платформа SheExports у партнерстві з дослідницькою компанією Gradus Research та аналітичним центром Advanter Group на замовлення Офісу з просування експорту України. Дослідження проводиться в рамках проєкту “Застосування та реалізація Угоди про асоціацію ЄС-Україна у сфері торгівлі”, що впроваджується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
За словами співзасновниці платформи SheExports Наталії Микольської, питання необхідності проведення такого дослідження, постало ще кілька місяців тому: «З початком пандемії Covid-19 стало зрозуміло, що для розробки програм підтримки МСБ вкрай важливо оперувати актуальними даними, зокрема – policy data. Тому проведення глибинного дослідження впливу наслідків COVID-19 на бізнес увійшло в трійку першочергових завдань які поставила перед собою платформа SheExports. Проєкт Business Index має стати дієвим інструмент для подальшого формування державної політики та створення державних програм підтримки малого та середнього бізнесу та бізнесів власницями або керівницями яких є жінки, адже дозволить виявити та врахувати першочергові інтереси в цей економічно складний період».
«В розробці Національної економічної стратегії важливими чинниками є залученість бізнесу і співдія із органами влади, розвиток підприємницької культури, точне розуміння процесів, що відбуваються в середовищі МСБ. Тому ми спільно із нашими партнерами в рамках Business Index прагнемо дослідити і залучити український бізнес. Причому робити це на системній регулярній основі, для того щоб на аналізі ранніх сигналів і глибокому розумінні процесів будувати як стратегію інновативного зростання, так і розробляти тактичні заходи стимулювання вітчизняної економіки» – прокоментував голова групи компаній Advanter Group Андрій Длігач.
«COVID-19 не залишив поза впливом ані приватне життя українських громадян, ані бізнес-спільноту. Як і світ в цілому, Україна вчиться жити в нових реаліях пандемії і гнучкого карантину. І якщо вплив коронавірусу на суспільство ми вивчаємо системно, починаючи з січня 2020, системно, то вплив ситуації на бізнес потребує дослідження та усвідомлення. GradusResearch, як дослідницька кампанія, рада долучитися до проекту Business Index» – відзначила CEO & Founder дослідницької компанії Gradus Research Євгенія Близнюк.
Результати дослідження будуть передані Кабінету Міністрів України, Офісу з просування експорту, профільним Міністерствам та іншим державним установам. Отримана інформація від представників малого та середнього бізнесу України буде врахована при плануванні програм державної підтримки та інших заходів стимулювання розвитку МСБ в Україні.
Також результати будуть використані для розробки Національної економічної стратегії України 2030, що готується Кабінетом Міністрів України спільно з Центром Економічного Відновлення.
Дослідження складатиметься із трьох хвиль і буде фіналізоване до кінця 2020 року.
Представники малого та середнього бізнесу можуть долучитися до опитування та отримати доступ до результатів дослідження, відправивши листа на e-mail info@gradus.app.