«ЕКОклас» – висока якість соціальної реклами

25 лютого 2016 року у Будинку кіно у Києві відбулася церемонія нагородження переможців Дев’ятого Національного Фестивалю Соціальної Реклами (НФСР). У номінації «Комплексні соціально-комунікаційні ...

Додано:
Grinyuk

1_2
«ЕКОклас» – висока якість соціальної реклами

25 лютого 2016 року у Будинку кіно у Києві відбулася церемонія нагородження переможців Дев’ятого Національного Фестивалю Соціальної Реклами (НФСР).

У номінації «Комплексні соціально-комунікаційні проекти» у трійку лідерів увійшли: компанія ВАВІЛОН із проектом «Комплексна підтримка кінофестивалю «Відкрита Ніч» (1 місце); торговельна мережа «Фокстрот» з еколого-освітнім проектом «ЕКОклас» (2 місце); концерн Хлібпром «Хліб у здоровому раціоні» (3 місце).

– Соціальна ініціатива «ЕКОклас» мережі «Фокстрот» стала бенчмарком на ринку ритейлу побутової техніки та електроніки України, – розповів Євгеній Ромат, Голова спілки рекламістів України, професор, організатор НФСР. – Це важливий суспільний приклад від лідера свого сектору іншим гравцям та просто громадянам, що об’єднує українців, які хочуть жити у безпечній, здоровій країні та бути щасливою нацією.

Програма заходу була насиченою та включала майстер-класи про завдання та надзадачі соціальної реклами й соціального маркетингу, світові тренди та українські реалії у соціальній рекламі, тенденції благодійності у сфері допомоги тваринам, меценатство в системі соціальних комунікацій та особливості організації масових соціальних івентів.

У круглому столі «Державно-громадська співпраця в українській соціальній рекламі» взяли участь представники органів державної влади, рекламних компаній, громадських організацій, фондів, засобів масової інформації, котрі наголосили на важливості всебічної підтримки соціальних ініціатив в Україні та долученні до них широкого загалу.

– Такі фестивалі дуже потрібні, адже вони відображають сучасні соціальні тренди у комунікації й допомагають суспільству обрати способи гуртування суспільства у вирішенні нагальних проблем, – поділилася своїми враженнями Олена Милованова, PR-менеджер торговельної мережі «Фокстрот». – Тут було багато молодіжних проектів, що закликають не бути байдужими до наших співгромадян-переселенців із зони АТО та Криму, про солдатів – героїчних захисників нашої незалежності; про нетерпимість до корупції, допомогу дітям-сиротам та безпритульним тваринам. Серед усього розмаїття актуальним лишається питання довкілля, що й проілюструвала висока оцінка членами журі нашого соціального проекту «ЕКОклас»​.

1_1

Довідка: Бренд «Фокстрот» неодноразово перемагав у конкурсах НСФР. У 2008 році 1 місце здобув соціальний проект Групи компаній «ФОКСТРОТ» «Велике серце маленького життя», спрямований на соціалізацію дітей-сиріт.

У 2013 році журі 7-ого Національного фестивалю соціальної реклами віддали 1 місце в номінації «Рекламно-комерційні проекти із соціальною складовою» торговельній мережі «Фокстрот. Техніка для дому» за створення мультсеріалу «Фокс і Трот поспішають на допомогу» у рамках соціального проекту «Школа безпеки». Мультсеріал було створено спільно із фахівцями ДСНС України та за експертної оцінки Міністерства освіти і науки України для пропаганди правил безпечної поведінки серед дошкільнят і молодших школярів.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Розпочався проєкт «Впровадження підходу, інформованого про травму, у громадянській освіті»

Інкубатор демократичних ініціатив розпочинає проєкт зі зменшення випадків мови ворожнечі в країнах Східного партнерства

Види когнітивних спотворень та їхній вплив — на тренінгу про психологічну безпеку журналістів

21 Docudays UA: Саунд­скейпінг пам’яті, низові культурні простори та європейський кіноринок — добірка дискусій DOCU/PRO та DOCU/СИНТЕЗ

Пів тисячі молодих лідерів і лідерок закінчили "Школу молодіжних рад"

Доступ до публічної інформації в ОМС: як зробити так, щоб усе запрацювало?