Електоральні настрої населення за два тижні до виборів

З 29 квітня по 11 травня 2014 року Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське опитування громадської думки. Методом особистого інтерв'ю опитано 2022 респонденти, що ...

вибори
Електоральні настрої населення за два тижні до виборів

З 29 квітня по 11 травня 2014 року Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське опитування громадської думки. Методом особистого інтерв’ю опитано 2022 респонденти, що мешкають у 110 населених пунктах усіх областей України (за виключенням АР Крим) за стохастичною вибіркою, репрезентативною для населення України віком від 18 років.

Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0.95 і за дизайн-ефекту 1.5) не перевищує: 3.3% для показників близьких до 50%, 2,8% — для показників близьких до 25%, 2,0% — для показників близьких до 10%, 1,4% — для показників близьких до 5%

Якби президентські вибори відбувалися на два тижні раніше, то з усіх громадян України віком від 18 років -

33,7% проголосували б за Петра Порошенка,
5,9% – за Юлію Тимошенко,
4,1% – за Сергія Тігіпка,
4,0% – за Анатолія Гриценка,
3,3% – за Олега Ляшка,
2,6% – за Михайла Добкіна,
2,4% – за Петра Симоненка,
2,1% – за Ольгу Богомолець,
1,0% – за Олега Тягнибока
за 14 інших кандидатів – загалом 2,4%,
13,0 % – вирішили не брати участь у голосуванні
і 25,4% – не визначилися, за кого голосувати .

Таким чином, якби президентські вибори відбулися на два тижні раніше, а всі, хто не визначився, не прийшли б на вибори, число поданих голосів складало б близько 62% від числа усіх виборців, і серед названих кандидатів голоси розподілилися б наступним чином:

54,7% – за Петра Порошенка,
9,6% – за Юлію Тимошенко,
6,7% – за Сергія Тігіпка,
6,5% – за Анатолія Гриценка,
5,4% – за Олега Ляшка,
4,3% – за Михайла Добкіна,
3,9% – за Петра Симоненка,
3,5% – за Ольгу Богомолець,
1,6% – за Олега Тягнибока.

За такого розподілу голосів потреби у другому турі виборів не було б.

Регіональний розподіл прихильників Петра Порошенка серед усіх громадян України віком від 18 років виглядає наступним чином[1]:

у Західному регіоні – 53%, у Центральному – 41%, у Південному – 25% та у Східному – близько 11%.

Детальніше тут.

Джерело : Київський міжнародний інститут соціології


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку