ГО Доступно.UA зробила ребрендинг

Доступно.UA, громадська ініціатива, що поширює ідеї інклюзії та доступності, зробила ребрендинг: змінила логотип та оновила візуальну комунікацію у соціальних мережах. Над айдентикою працювали ...

Додано:
Nastya Aboliesheva

DOSTUPNO_logo повне
ГО Доступно.UA зробила ребрендинг

Доступно.UA, громадська ініціатива, що поширює ідеї інклюзії та доступності, зробила ребрендинг: змінила логотип та оновила візуальну комунікацію у соціальних мережах. Над айдентикою працювали студентки курсу Graphic Design Beginning школи Projector. 

презентація_айдентики_DOSTUPNO

В основі логотипу: зелене коло та шрифтовий напис DOSTUPNO. Нова айдентика символізує простоту та позитив, нескінченний розвиток і взаємодію. Вона зорієнтована на комунікацію через діджитал та використовує насичені кольори, яскраві стікери та масивні шрифти. Такий візуальний стиль відображає головні принципи ініціативи: говорити легко та з гумором про важливість соціальних змін. Разом із новою айдентикою, змінилася і назва мобільного додатку ініціативи: онлайн-мапи локацій, доступних та зручних для всіх. Тепер її можна знайти у App Store та Google Play за назвою DOSTUPNO. 

презентація_айдентики_DOSTUPNO

Ми придумали логотип зі смайликом та салатову кольорову гаму ще у 2015 році, коли були просто волонтерською тусовкою. Сьогодні ми — медіа, яке змінює свідомість людей та надихає, і нова айдентика саме про це. Вона допоможе нам ще яскравіше поширювати наші ідеї через жарти, мотивацію та об’єднання всіх, хто готовий діяти та змінювати себе та суспільство”, — коментує засновник ініціативи Доступно.UA Дмитро Щебетюк. 

3

Куратор курсу в Projector Діма Музиченко розповідає про співпрацю з Доступно.UA: “Організація має певну впізнаваність, і ми мали знайти та передати нові сенси, не розмиваючи її. Студенти мали не лише зрозуміти проєкт, а й відчути його. Для цього я вимагав по 20-30 ідей від кожного, після чого ми індивідуально розбирали кожну ідею, аналізували, залишали найсильніші, допрацьовували і знову аналізували. Так ми відходили від ідей першого порядку і переходили до розробки візуальної складової.” Команда Доступно.UA зупинила вибір на двох візуальних стилях від UI/UX дизайнерки Ольги Литвиненко та графічної дизайнерки, майстрині каліграфії Оксани Учителевої, які вирішили поєднати. Робота тривала з листопада 2020 року. 

презентація_айдентики_DOSTUPNO

“В айдентику я вклала відчуття значущості, масштабності, яскравості і напрямки в майбутнє. У ній немає місця зневірі і співпереживання. Оформлення заголовків “капсом”, інклюзивна палітра кольорів, позитивні стікери, що передають напрям і рух — це те, про що для мене Доступно.UA”, — коментує дизайнерка Оксана Учителева.

Попереду — зміна сайту та виготовлення мерчу організації.

презентація_айдентики_DOSTUPNO

Більше деталей дивіться у презентації — тут.

Доступно.UA — громадська організація, яка поширює ідею безбар’єрного громадського простору та повноцінне включення людей з інвалідністю до активного суспільного життя. Місія ініціативи — щоб в Україні люди мали рівні можливості незалежно від рівня мобільності. FB, INSTA, [email protected].


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я