ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва» – про річний звіт-2017 р.

Згідно нещодавно оприлюдненого річного звіту, 2017 рік для ФРММ є вдалим. А саме:По-перше, як аналітична і адвокаційна організація – учасник громадського партнерства «Партнерства за прозорі місцеві ...

Додано:
frgn

звіт звітність report
ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва» – про річний звіт-2017 р.

Згідно нещодавно оприлюдненого річного звіту2017 рік для ФРММ є вдалим. А саме:

По-перше, як аналітична і адвокаційна організація – учасник громадського партнерства «Партнерства за прозорі місцеві бюджети» та координатор міжрегіонального проекту у 21 місцевих громадах (11-ти містах обласного значення та 10-ти об’єднаних територіальних громадах) у 5 регіонах України: Миколаївській, Луганській, Херсонській, Одеській та Дніпровській областях) добились оздоровлення місцевих бюджетів в частини доброчесності (цілісності) застосування програмно-цільового методу (ПЦМ).

Вперше в Україні за інноваційною методикою ГА не тільки поставлено діагноз хвороби бюджетної реформи, а і відпрацьовані дієві ліки. Це підтверджено результатами вторинного громадського аудиту цілісності запровадження ПЦМ у 21 місцевих громадах проекту.

У 2018 р. всі 21 місцеві громади мають позитивну динаміку індексу цілісності запровадження ПЦМ. Якщо у 2017 р. лише 1 місто Вознесенськ (74,12) мав індекс більш 50%, то у 2018 р. 9 громад з 21 (3 ОТГ та 6 міст) досягли 50% (більш 62,5) індексу доброчесності (маx. 125).

Також досягненням є перехід від повного ігнорування до впровадження ПЦМ у громадах Луганщини. Так індекси 4-х  місцевих громад Луганщини (3 міста та 1 ОТГ) піднялись у 10 разів ( від майже 5% до біля 50%) .

На виконання ст. 28 Бюджетного кодексу України:

  • проведені перші публічні представлення бюджетних програм на поточний рік (Миколаїв, Баштанка);
  • у 20ти громадах вперше опубліковані паспорти та звіти про виконання паспортів бюджетних програм. А у м. Дніпро опубліковані навіть бюджетні запити на 2018 р.).

Аналітична записка вторинного громадського аудиту на .

Презентації та відео:

- Динаміки індексу та результати проекту у презентації (тут).

- Можливостей ПЦМ для оцінки ефективності  місцевих бюджетів (тут).

За методичною, навчальною, коуч та грантовою підтримкою ФРММ громадянські коаліції здійснюють громадський аудит та просувають відповідні рекомендації у місті Вознесенськ та Баштанської і Доманівської ОТГ Миколаївської області.

Результатом дворічної роботи коаліції є лідерство вознесенської громади у щорічних рейтингах 2015-2017 років «Партнерства за прозорі місцеві бюджети!»  . Виконавчий комітет вознесенської міської ради почув висновки та рекомендації громадського аудиту, що підтвердив Південний офіс Державної аудиторської служби Україн. Він з 30 березня по 26 червня 2017 року провів  аудит витрачання коштів вознесенської громади за 2014-2016 роки та 1-й квартал 2017року.

На виконання рекомендацій аудитів виконавчий комітет вознесенської ради у вересні 2017 р затвердив відповідний план заходів. Пост-реліз (тут).

По-друге, як учасник міжрегіональної мережі ресурсних центрів при методичної підтримці ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» та «Ресурсний центр самоорганізації та демократії участі Миколаївщини»  на виконання Стратегії розвитку Миколаївської області до 2020 року та плану заходів з його виконання на 2015-17 роки .

(1) Захистили у суді  право миколаївців на участь у формуванні тарифів ЖКГ у м. Миколаєві. Ще 17 квітня 2014 р. виконавчий комітет миколаївської міськради без оприлюднення проектів рішення та громадських обговорень прийняв рішення № 343 та № 344, яким підвищив тарифи у сфері ЖКГ. Скан статті  .

До приймальні Фонду звернулось з заявами щодо відповідного порушення їх прав звернулось 10 мешканців міста-споживачів послуг. Відповідно до заяв мешканців, юристи Фонду провели переможну майже трирічну адвокаційну компанію у судах 3-х інстанцій.

18.07.2017р. прийнято рішення Вищого адміністративного суду України, що оставив в силі рішення Центрального районного суду м Миколаєва від 02 лютого 2015 року щодо відміни згаданих 2-х рішень миколаївського міськвиконкому, що порушив процедуру оприлюднення та участі громадян в його обговоренні. Рішення Вищого адміністративного суду К/800/18681/15 на.

Команда Фонду продовжує інформаційну компанію та методичну підтримку мешканцям щодо перерахунку оплати послуги за час дії оскаржених рішень міськвиконкому. Відео на 

(2) Куцурубська сільська рада Куцрубської об’єднаної громади 3 березня 2017 р. підтримала Стратегію розвитку громади до 2026р .

Е-доступ до: Стратегії розвитку Куцурубської сільської територіальної громади до 2026 р на  ; Презентації Стратегії (тут).  

Пост – реліз проекту (тут

(3) Проведено інноваційний первинний громадський аудит ОТГ Миколаївщини щодо врахування інтересів периферійних громад при формуванні та реалізації стратегічних планів, цільових програм у 2017 р. за кошти інфраструктурної субвенції та місцевих бюджетів.

Дослідженням ФРММ охоплено 4 ОТГ Миколаївщини: Баштанську міську (22 700 мешканців 26 населених пунктів), Воскресенську селищну (13 тис мешканців 4 населених пунктів) та Кам’яномостовську (4384 мешканців 6 населених пунктів) і Куцурубську (8 890 мешканців 12 населених пунктів) сільські ОТГ. Аналізували: стратегічні плани, цільові та бюджетні програми, Cтатути, управлінські структури, доступ до інформації, фінансові показники та інш.

Повний текст дослідження ;Презентація дослідження  

(4). Проведено чергове щорічне дослідження щодо дівочості механізмів місцевої демократії на тему: «Дієва місцева демократія у селах і містах Миколаївщини. Аналіз застосування форм місцевої демократії в Миколаївській області в контексті проведення децентралізації та реформи місцевого самоврядування» .

На виконання їх рекомендацій п’ять ОТГ Миколаївщини (міська Баштанська, селищна Воскресенська, сільські Кам’яноостровська, Михайлівська та Кукуцурубська) прийняли Статути територіальних громад з механізмами місцевої демократії – з пакетом місцевих процедур застосування передбачених законодавством України форм безпосереднього народовладдя на місцевому рівні (ОСНи, загальні збори членів територіальних громад за місцем проживання, місцеві ініціативи, громадські слухання тощо) для налагодження ефективних комунікацій мешканців периферійних сіл із органами місцевого самоврядування ОТГ. Докладніше, у статті (тут).

Триває процес громадського обговорення проекту та кампанія лобіювання прийняття рішення Миколаївської обласної ради –  Програми розвитку громадянського суспільства у Миколаївської області на 2017-20120 р Докладніше про круглий стіл (тут).

По-третє, як приймальня мережі «Української Гельсінської спілки прав людини» (УГСПЛ) У 2017 році як у мережі приймалень Фонду, так і з використання ІТ — технологій, надано безоплатної правової допомоги 1104 клієнтам. Правозахисний сервіс отримали мешканці у адміністративних справах, Зокрема питаннях земельних (206), спадщини (395), якості послуг ЖКГ через самоорганізацію в ОСББ (401 ) а також жертви порушень прав людини (102).

Наш фокус – формування дієвої моделі надання безоплатної правової допомоги на основі взаємодії між усіма надавачами правової допомоги. А саме:

Фонд продовжив співпрацю з Першим (угода від 12.10.15 р) та Другим (угода від 10.11.15р) місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, зокрема через комунікативні можливості Центральної бібліотеки міста Миколаєва ім. Кропивницького та ії мережі бібліотек – філій через Sкype та просуванні прийняття місцевих програм розвитку правової спроможності місцевих громад, зокрема ОТГ: Березанської, Куцурубської, Ольшанської, Михайлівської, Баштанської, Воскресенської.

Провели аналітичне дослідження проекту. Наслідком просування його висновків є наказ Координаційного центру БПД Мінюсту України №188 від 27.09.2016 р. яким на місцеві Центри БПД покладені таж надання первинної правової допомоги.

Фонд здійснює навчальну та методичну підтримку Центрам. Брошура «Методичні рекомендації щодо організації надання безоплатної первинної правової допомоги ОМС»Реліз.

Фінансові показники організації (адміністративні та проектні витрати)

ДОХОДИ тис. грн 2015 р. 2016 р. 2017 р.
Залишок цільового фінансування на 1 січня звітного року 316,8 374,73 742,48
Надходження (гранти від міжнародних організацій) 736,96 1130,04 1651,52
Пасивні доходи 76,05 101,23 87,76
Разом (без урахування залишку цільового фінансування на початок року) 813,01 1231,27 1739,28
ВИТРАТИ тис. грн 2015 р. 2016 р. 2017 р.
Програмні витрати, всього: 533,59 786,49 1347,54
Бюджети конкурсів малих грантів 81,50 196,92 -
Витрати на реалізацію проектів ФРММ 452,09 593,57 1347,64
Адміністративні витрати, всього 204,86 265,49 197,35
Оплата праці (нарахована) 131,5 193,30 158,53
Єдиний соціальний внесок 53,1 42,53 34,82
Інтернет, хостінг 5,27 5,3 1,5
Знос основних фондів 3,55 4,7 -
Витрати від курсової різниці 3,55   -
Закупівля обладнання - 16,0 -
Банківські витрати 1,2 0,96 0,7
Канцелярські товари для офісу, поштові витрати 6,69 2,7 2,0
Разом 738,45 1051,98 1544,99

Баланс ФРММ за 2017 р :  .

Прес-служба ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва»


 

Останні публікації цього розділу:

Понад тисяча мешканців Бучанського району отримали правову допомогу від Громадського центру сприяння доступу до правосуддя

Як Шацька громада розвиває туризм спільно з місцевим бізнесом та громадським сектором

Роль Street Child в підтримці локалізації гуманітарної допомоги в Україні

Десять проєктних ідей з відновлення та розвитку Шевченківської громади

Опитування щодо нового курсу YouControl Academy “OSINT для журналістів-розслідувачів”

Перші інсайти тижневого письмового марафону «Детектор життя»