ГО УЕК “Зелена Хвиля” запрошує до аналітичного дослідження “Кліматична освіта та гендер”

 Ви викладаєте природознавство, географію або біологію?Для нас дуже важлива Ваша думка! Зелена Хвиля проводить дослідження, мета якого - з'ясувати розуміння вчительками та вчителями їхньго ставлення ...

Запрошуємо вчителів та вчительок до обговорення (1)
ГО УЕК “Зелена Хвиля” запрошує до аналітичного дослідження “Кліматична освіта та гендер”
 
Ви викладаєте природознавство, географію або біологію?Для нас дуже важлива Ваша думка!
 
Зелена Хвиля проводить дослідження, мета якого – з’ясувати розуміння вчительками та вчителями їхньго ставлення щодо зв’язку проблем зміни клімату з гендером.
 
Для цього запрошуємо вас поділитися своїми міркуваннями щодо цієї теми та її включеності в навчальні програми.
 
Якщо Вам цікаво взяти участь у такому обговоренні й поділитися своїми думками – заповніть, будь ласка, форму за посиланням:
https://cutt.ly/REeQULx і ми сконтактуємо з Вами!
 
Ми проведемо фокус-групові обговорення (онлайн у Zoom), що стосуватимуться, зокрема, змісту навчальних програм природничої галузі, включення в них питань про зміну клімату, потреба враховувати вплив (на) чоловіків і жінок (тривалість – орієнтовно 1,5 години)
 
Обговорення конфіденційне. Точні дати й час будуть визначені й оголошені пізніше.
 
Це опитування проводиться в межах Ініціативи з розвитку екологічної політики й адвокації в Україні, що здійснюється Міжнародним фондом “Відродження” за фінансової підтримки Швеції.
 

 


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Підтримка громад України: на Дніпропетровщині стартує проєкт Parasol від RCERBS та CEE Bankwatch Network

В Новобілоуській громаді на Чернігівщині працюють над завершенням Плану відновлення і розвитку

Жінка та місцеве самоврядування: яка її роль у стійкості та відбудові локальних громад

У Києві відкрили вуличну виставку «Мововбивство – складова рашизму»

ІННОВАЦІЙНА ГЕНЕРАЦІЯ — переможці в конкурсі підпрограми МЕДІА “Розвиток аудиторії та кіноосвіта 2023”

Рекомендація ОЕСР щодо політики регіонального розвитку