“Гроші як вода, слід знати коли відкриваються крани і час підставляти відро”: головні тези тренінгу для тренерів з фандрейзингу

У неділю, 13 травня, відбувся перший тренінг для тренерів Олександрійщини. Навчання здійснюється з ініціативи Анни Орловської, тренера з організаційного розвитку Vashart_gallery за підтримки Young ...

Додано:
Anya Martyniuk

Учасники тренінгу з фандрейзингу в Олександрії
“Гроші як вода, слід знати коли відкриваються крани і час підставляти відро”: головні тези тренінгу для тренерів з фандрейзингу

У неділю, 13 травня, відбувся перший тренінг для тренерів Олександрійщини. Навчання здійснюється з ініціативи Анни Орловської, тренера з організаційного розвитку Vashart_gallery за підтримки Young Agents of Change.

Учасниками тренінгу стали громадські активісти, представники місцевого самоврядування та системи безоплатної правової допомоги. Під час навчання вони розробили три фандрейзингові кампанії: створення інклюзивного майданчику для дітей з особливими потребами, запуск менторської програми для сільських жінок-лідерок, відкриття громадського простору для місцевих активістів.

Ділимося головними тезами з тренінгу:

  1. Грошей завжди мало. Людям легше ділитися ресурсами, що в них є.
  2. Є різні види ресурсів: фінансові, людські, технічні, матеріальні та інтелектуальні.
  3. Ми не просимо, а залучаємо ресурси на добру справу.
  4. Кожне слово має своє відмінне значення. Не слід прирівнювати благодійника до філантропа, донора, спонсора, інвестора, мецената. У кожного з них свої відмінні мотиви, слід враховувати їх у фандрейзинговій кампанії.
  5. Гроші як вода, слід знати коли відкриваються крани і час підставляти відро. Якщо у людини не має грошей, то вона не зможе зробити пожертву навіть за великого бажання. Для успішного фандрейзингу важливо обрати вдалий час.
  6. Прозорість і вдячність ідуть пліч о пліч з успішною фандрейзинговою кампанією. Дякуйте своїм жертодавцям, звітуйте публічно про залучені ресурси.
  7. Забудьте про скромність, але й не скочуйтеся до нахабності. Це дві крайнощі, яким не місце в фандрейзингу.
  8. Створюйте дієві бази даних, системно підтримуйте контакти з жертодавцями.

У ході тренінгу Анна Орловська неодноразово з вдячністю згадувала викладача Інституту лідерства та управління Українського католицького університету Руслана Краплича, який викладав у неї фандрейзинг, допоміг організувати й провести не одну фандрейзингову кампанію та здобути практичний досвід.

Записувала: Антоніна Олійник


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Анонс: Школа врегулювання конфліктів та миротворчості у територіальних громадах

Як зберегти традиційну культуру та нашу ідентичність, міркували на триденному заході у Богуславі

До 40 протезів на місяць: як у Полтаві протезують та реабілітують людей після поранень

До своєї природи: у Києві відкрилась виставка з любов’ю до української спадщини

10 років БФ «Твоя опора»: зібрано й надано допомогу на 710 млн грн

Ресурсні центри неурядового сектору Півдня України обмінялись досвідом та обговорили нові ініціативи