Інфографіка: “Особливості розвитку людини при інтелектуальних порушеннях”

В Україні близько 260 000 громадян мають інвалідність внаслідок психічних порушень. Половина з них мають також інтелектуальні порушення. В повсякденному житті вони дуже часто стикаються із штучними ...

Додано:
Vitaliy Drobotun

intelekt-pravo
Інфографіка: “Особливості розвитку людини при інтелектуальних порушеннях”

В Україні близько 260 000 громадян мають інвалідність внаслідок психічних порушень. Половина з них мають також інтелектуальні порушення. В повсякденному житті вони дуже часто стикаються із штучними перешкодами, які виникають через нерозуміння іншими специфіки їх комунікації та поведінки.

Експерти ГПО «Права людини» розробили інфографіку, яка в простій формі пояснює особливості розвитку людини із інтелектуальними порушеннями. В залежності від рівня інтелекту, який вимірюється спеціальними тестами, людина може виконувати ті чи інші завдання, потребувати в тій чи іншій мірі сторонньої допомоги.

Інфографіка створена в рамках проекту «Сприяння ефективному використанню права на доступ до правосуддя осіб з порушеннями психічного здоров’я та обмеженими інтелектуальними можливостями», який здійснюється за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Програми «Нове правосуддя».

Погляди авторів, викладені у інфографіці, не обов’язково відображають погляди Агентства США з міжнародного розвитку або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Osoblyvosti-rozvytku-IP-v.10.1-1140x806


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Психологічна підтримка дітей: Київська школа економіки й «Голоси дітей» створюють нові можливості

Розпочато збір пропозицій до нового плану дій з впровадження Ініціативи "Партнерство "Відкритий Уряд"

Міжнародний фестиваль мистецтв «Зірочко, засвітись!» відбувся в Житомирі

Відновлюючи себе, допомагати іншим: соціальні працівниці Тернопільщини навчалися психологічної підтримки

Епідемія куріння серед дітей: кожен третій підліток віком 17 років може бути залежним від нікотину

Освіта як спосіб реінтеграції