Innovations Together: секрети комунікацій у соціальних мережах для громадських організацій

Зустрічайте нове відео проекту #InnovationsTogether — Digital-комунікації громадських організацій.«Innovations Together» — це 10 відео сюжетів про та для громадського сектору в Україні. Головне ...

Communications_video_cover (1)
Innovations Together: секрети комунікацій у соціальних мережах для громадських організацій

Зустрічайте нове відео проекту #InnovationsTogether — Digital-комунікації громадських організацій.

«Innovations Together» — це 10 відео сюжетів про та для громадського сектору в Україні. Головне завдання — донести важливість колаборацій громадських організацій з різними секторами, а також показати, що інновації та технології можуть допомагати соціальним змінам в країні.

З чого має починатися комунікація громадських організацій у соцмережах, як просувати свої публікації при відсутності бюджету, якою мовою краще спілкуватися зі своєю аудиторією та що може свідчити, що ваша сторінка взагалі не працює — про це дивіться у другому відео проекту «Innovations Together».

Найкращі спеціалісти зі сфери комунікацій — діляться секретами діджитал-комунікацій для громадських організацій на прикладі хороших кейсів.

 

“Коли ми починаємо аналізувати будь-яку сторінку, то її варто показати людині, яка взагалі нічого не знає про організацію, та запитати її про перше враження”, — Таня Мокренко, директорка digital-агенції MokCo.

 

“Про серйозні речі треба говорити простою мовою”, — Ярослав Сердюк, директор зі стратегії в Banda Agency.

 

“У громадському секторі є проблема в тому, що ми говоримо своєю “ГО-шною мовою”. Це мова експертів, активістів та волонтерів, але це мова, яку розуміють — волонтери чи громадські активісти. Нам треба дуже уважно ставитися до того, якою мовою ми говоримо до своєї цільової аудиторії”, Марія Насєдкіна, керівниця громадської організації “Дивовижні”.

 

Нагадаємо, що Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні запустив новий відео проект #InnovationsTogether — яскравий та цікавий YouTube формат, щоб поговорити про громадський сектор.

Кожний відео сюжет буде розкривати важливу тему для громадського сектору: важливість використання мобільних технологій, важливість правильних та ефективних діджитал комунікацій, важливість дизайну для донесення меседжів та змін, які хочуть робити громадські організації. Також, будуть формати експериментів та тьюторіалів — за всім цим можна слідкувати у Facebook за хештегом #InnovationsTogether, а також підписуйтесь на YouTube-канал Громадського Простору.

Цей проект реалізований за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Детальніше на EUProstir

Дивіться також: 1. #InnovationsTogether. Сортуй


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я