Innovations Together: секрети комунікацій у соціальних мережах для громадських організацій
Зустрічайте нове відео проекту #InnovationsTogether — Digital-комунікації громадських організацій.«Innovations Together» — це 10 відео сюжетів про та для громадського сектору в Україні. Головне ...
Додано:
Громадський Простір
Зустрічайте нове відео проекту #InnovationsTogether — Digital-комунікації громадських організацій.
«Innovations Together» — це 10 відео сюжетів про та для громадського сектору в Україні. Головне завдання — донести важливість колаборацій громадських організацій з різними секторами, а також показати, що інновації та технології можуть допомагати соціальним змінам в країні.
З чого має починатися комунікація громадських організацій у соцмережах, як просувати свої публікації при відсутності бюджету, якою мовою краще спілкуватися зі своєю аудиторією та що може свідчити, що ваша сторінка взагалі не працює — про це дивіться у другому відео проекту «Innovations Together».
Найкращі спеціалісти зі сфери комунікацій — діляться секретами діджитал-комунікацій для громадських організацій на прикладі хороших кейсів.
“Коли ми починаємо аналізувати будь-яку сторінку, то її варто показати людині, яка взагалі нічого не знає про організацію, та запитати її про перше враження”, — Таня Мокренко, директорка digital-агенції MokCo.
“Про серйозні речі треба говорити простою мовою”, — Ярослав Сердюк, директор зі стратегії в Banda Agency.
“У громадському секторі є проблема в тому, що ми говоримо своєю “ГО-шною мовою”. Це мова експертів, активістів та волонтерів, але це мова, яку розуміють — волонтери чи громадські активісти. Нам треба дуже уважно ставитися до того, якою мовою ми говоримо до своєї цільової аудиторії”, — Марія Насєдкіна, керівниця громадської організації “Дивовижні”.
Нагадаємо, що Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні запустив новий відео проект #InnovationsTogether — яскравий та цікавий YouTube формат, щоб поговорити про громадський сектор.
Кожний відео сюжет буде розкривати важливу тему для громадського сектору: важливість використання мобільних технологій, важливість правильних та ефективних діджитал комунікацій, важливість дизайну для донесення меседжів та змін, які хочуть робити громадські організації. Також, будуть формати експериментів та тьюторіалів — за всім цим можна слідкувати у Facebook за хештегом #InnovationsTogether, а також підписуйтесь на YouTube-канал Громадського Простору.
Цей проект реалізований за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Детальніше на EUProstir
Дивіться також: 1. #InnovationsTogether. Сортуй