Клуб Ділових Людей закликає до етичності в бізнесі

ГО «Клуб Ділових Людей»  з центральним офісом у Львові ініціював загальнонаціональне поширення ідей етичного бізнесу, партнерства та суспільної корисності.  Йдеться про новий проект «Стань ...

потиск рук
Клуб Ділових Людей закликає до етичності в бізнесі

ГО «Клуб Ділових Людей»  з центральним офісом у Львові ініціював загальнонаціональне поширення ідей етичного бізнесу, партнерства та суспільної корисності.  Йдеться про новий проект «Стань Прихильником ідеї Клубу», який передбачає поширення репутаційних принципів діяльності найбільшого з бізнес-клубів України, дотримання Етичного кодексу та взаємокорисну взаємодію представників влади, бізнесу та громадськості.

Нагадаємо, що Клуб Ділових Людей – це репутаційний міжнародний бізнес-клуб, створений з метою налагодження ділових контактів, обміну досвідом та постійного підприємницького розвитку ділових людей. Відтак, місія Клубу – єднати ділових людей у прагненні розвитку та створенні нових можливостей на основі ділової репутації. Клуб задовольняє ключові потреби керівників і власників малого та середнього бізнесу, а також надає практичні знання та досвід, створює можливості для налагодження ділових контактів, працює над підвищенням ділової репутації кожного учасника Клубу та всієї організації загалом. Сьогодні КДЛ налічує понад 900 представників, а його філії працюють у Києві, Львові, Івано-Франківську та Тернополі.

Отож, стаючи «Прихильниками ідеї Клубу», охочі підтверджують готовність розвивати власну діяльність на користь собі та суспільству, зобов’язуються дотримуватися слова у бізнес-відносинах, адже  репутація та компетентність у бізнесі – речі першочергові. А для того, щоб долучитися до репутаційної бізнес-спільноти, потрібно ознайомитися з Етичним кодексом – основним законом бізнес-клубу, на якому базується вся його діяльність. Окрім того необхідно заповнити анкету-заявку Прихильника Клубу.

Окрім приналежності до спільноти, прихильники ідеї Клубу отримають доступ до бізнес-інформації (трендів ринку, інвестиційних проектів, тендерів, бізнес-пропозицій тощо) через щотижневий дайджест КДЛ. Також вони можуть скористатися послугою «Треба підрядника» (отримати рекомендаційні контакти надійних підрядників з числа учасників Клубу) та матимуть можливість надавати адміністрації Клубу власні ідеї/проекти/пропозиції.

Відео тут: https://www.youtube.com/watch?v=jLreHpE7ZRs

 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Розпочався проєкт «Впровадження підходу, інформованого про травму, у громадянській освіті»

Інкубатор демократичних ініціатив розпочинає проєкт зі зменшення випадків мови ворожнечі в країнах Східного партнерства

Види когнітивних спотворень та їхній вплив — на тренінгу про психологічну безпеку журналістів

21 Docudays UA: Саунд­скейпінг пам’яті, низові культурні простори та європейський кіноринок — добірка дискусій DOCU/PRO та DOCU/СИНТЕЗ

Пів тисячі молодих лідерів і лідерок закінчили "Школу молодіжних рад"

Доступ до публічної інформації в ОМС: як зробити так, щоб усе запрацювало?