КСВ та поведінкові науки: як розробляти соціальні проєкти, що змінюють

CSR Ukraine, експертна організація Центр «Розвиток КСВ» провела традиційний КСВ сніданок на тему «Поведінкові науки: як використовувати у КСВ проектах». Експертка з комунікацій з міжнародним досвідом ...

Додано:
CSRUSER

ксв сн6
КСВ та поведінкові науки: як розробляти соціальні проєкти, що змінюють

CSR Ukraine, експертна організація Центр «Розвиток КСВ» провела традиційний КСВ сніданок на тему «Поведінкові науки: як використовувати у КСВ проектах». Експертка з комунікацій з міжнародним досвідом Анастасія Нуржинська поділилася корисними інсайтами про те, як розробляти ефективні КСВ проєкти, враховуючи людську поведінку.

ксв сн1

За словами Анастасії Нуржинської, за мірою інформаційного впливу люди умовно поділяються на три типи. Перша категорія – 13-15% людей дуже легко піддаються інформаційному навіюванню і з легкістю будуть діяти так, як їм пропонують. Друга категорія – 63-65% орієнтується на поведінку інших та  чекає, поки її підштовхнуть. Третя – завжди говоритиме «ні», і чим більше буде тиску, тим більше спротиву.

Для того, щоб дослідити, як працювати з різними категоріями людей при створенні КСВ проектів був організований КСВ сніданок. Участь у заході взяли члени Центру «Розвиток КСВ», які впроваджують КСВ ініціативи у своїх компаніях та організаціях, представники громадського сектору та бізнесу.

Під час обговорення учасники на конкретних прикладах розбирали, як взаємодіяти з аудиторією не лише у КСВ сфері, а й у комунікаціях та соціальній рекламі. На думку спікерки, при розробці інформаційних соціальних кампаній, важливо звертати увагу на чотири основні аспекти: подавати інформацію просто, вчасно, привабливо та з фокусом на суспільні проблеми.

Окрім того, спікерка порадила не застосовувати негатив у соціальних проектах. Така взаємодія з реципієнтом не працює, бо коли людину звинувачують –  вона лякається. На думку експертки, краще розробляти інформаційну кампанію з врахуванням існуючих соціальних норм, новизни інформації та апелювати до емоцій людей.

Для отримання більш детальної інформації: Оксана Груба – менеджерка з комунікацій. Контактні дані: [email protected].

_______

CSR Ukraine, Центр “Розвиток КСВ” – експертна організація в Україні, що об’єднує понад 40 великих компаній, спільно з якими вже десять років просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності. Центр щорічно проводить масштабні дослідження з корпоративної соціальної відповідальності, реалізує власні соціальні проекти, надає консультації, проводить семінари та тренінги з КСВ питань та звітів як для приватних компаній, так і для державних органів влади. Є національним партнером CSR Europe (Брюссель, Бельгія) і Всесвітньої бізнес-ради зі сталого розвитку (Женева, Швейцарія).


 

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я