Лідерська трійка «Онлайн-улюбленців»-2016 «ЕКОкласу»: первоцвіти, еколяльки та лампи
23 березня 2016 року рівно опівночі закінчилося онлайн-голосування та визначилися володарі титулу «Онлайн-улюбленці»-2016 конкурсу екологічних проектів торговельної мережі «Фокстрот». Цей другий ...
Додано:
Grinyuk
23 березня 2016 року рівно опівночі закінчилося онлайн-голосування та визначилися володарі титулу «Онлайн-улюбленці»-2016 конкурсу екологічних проектів торговельної мережі «Фокстрот». Цей другий заохочувальний етап III Всеукраїнського конкурсу «ЕКОклас» під гаслом «Проекти, що змінять довкілля і нас!» тривав з 9 по 23 березня і зібрав величезну кількість прихильників.
Завдяки гарячій онлайн-підтримці фанів корпоративної сторінки бренду «Фокстрот» «Онлайн-улюбленцем» в номінації «ЕКОкласна сім’я-2016» із результатом понад 400 «лайків» став екопроект родини Юриків (Черкаська область, м. Кам’янка) під назвою «Традиційна українська лялька – педагогічно та екологічно». Ця родина прагне поширити досвід створення еколяльки, адже «на відміну від пластмасових Барбі, що народжуються на конвеєрі, традиційні іграшки – індивідуальні. Створюючи таку ляльку власноруч, в неї вкладаєш свою живу енергію. Народна лялька проста, однак дуже образна й символічна». Детальніше.
Онлайн-улюбленцем аудиторії в номінації «ЕКОкласний колектив-2016» став проект учнів 2-А класу Буштинської гімназії-інтернату (Закарпатська обл., Тячівський район, смт. Буштино) «Провісники весни просять захисту», що набрав 2 тисячі «лайків». Своїм проектом учні намагалися зацікавити ровесників проблемою збереження первоцвітів. Детальніше тут.
Але це не всі онлайн-лідери! Є серед учасників проміжного конкурсу ще один шкільний проект, що набрав переконливу кількість балів в голосуванні (1,6 тисячі «лайків»), але вже вдруге зупинився за крок до перемоги! Це учні Лисогірської ЗОШ №1 (Миколаївська обл., Первомайський район, с. Лиса Гора) із проектом «Енергозбереження: я, родина, місто, держава» – http://www.slideshare.net/ssuser610511/ss-59129565. Учні показують приклад покращення власного побуту за допомогою енергозберігаючих ламп; досліджують перехід на більш сучасні, енергозберігаючі джерела енергії. За цілеспрямованість організатори відзначають цей проект титулом «Віце-переможець онлайн-голосування-2016» та подарунком!
– Цьогоріч на конкурсі «ЕКОклас» представлені надзвичайно потужні та креативні проекти від українців: фасад будинку, утеплений скляними пляшками; смарагдова сукня з поліетиленових пакетів; ніжно-блакитні намиста з пластикових пляшок; крутий «футбольний» ландшафтний дизайн з кришечок; 300 пар валянок в АТО; лайфхак екранування від електромагнітного випромінювання в домашніх умовах та багато інших цікавинок, – розповіла Олена Милованова, PR- менеджер мережі «Фокстрот».
Вітаємо «Онлайн-улюбленців»-2016, які отримають подарункові картки «Фокстрот» номіналом на 1000 гривень кожна та сюрпризи від міжнародного партнера конкурсу RRF (Фонд «Скорочення ризиків»). Нагадуємо, що прийом екологічних проектів від родин та учнівських колективів триває до 5 квітня 2016 року. Встигніть взяти участь в основному оцінюванні екологічного конкурсу від мережі «Фокстрот», де у якості журі виступлять авторитетні знавці екології – науковці, лідери думок та представники профільних органів влади.
Довідка: Ініціатором та організатором III всеукраїнського конкурсу «ЕКОклас» виступає торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому». Організаційний партнер: Національний еколого-натуралістичний центр МОН України. Конкурс проводиться за підтримки Інституту модернізації змісту освіти МОН України. Міжнародний партнер: Швейцарський фонд «Скорочення ризиків» (Risk Reduction Foundation). Медіа-партнер: бренд «Единственная». Конкурс проводиться за колективними номінаціями: «ЕКОкласний колектив» та «ЕКОкласна сім’я». Прийом робіт: з 5 листопада 2015 року по 5 квітня 2016 року. Детальніше про конкурс: http://www.foxtrot.com.ua/ecoclass. У 2015 році «ЕКОклас» «Фокстроту» визнано найкращим екологічним кейсом у 2015 році на національному конкурсі практик бізнесу, що змінюють України (за версією Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності).