Малі міста — великі ідеї. Зустрічайте нове дослідження Львівського медіафоруму
Малі міста — великі ідеї. Саме так звучить головне гасло нового проєкту Львівського медіафоруму присвяченого комунікативним стратегіям для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих» ...
Додано:
Maria Kravchenko
Малі міста — великі ідеї. Саме так звучить головне гасло нового проєкту Львівського медіафоруму присвяченого комунікативним стратегіям для реалізації культурного та креативного потенціалу «малих» міст України
«За підтримки Український культурний фонд ми запускаємо масштабне дослідження комунікаційних стратегій в креативних індустріях 12-ти малих міст України», — кажуть організатори.
Протягом останніх років Львівський медіафорум активно досліджував та розвивав локальні медіа.
Попри значні інституційні труднощі, слабкість фінансових моделей та традиційні виклики професії, з якими їм доводиться щоденно змагатися, міські медіа все більше перетворюються на агентів локальних змін. Вони наново відкривають міста для їхніх жителів і розповідають історії, котрі заохочують інших приїжджати, відвідувати, розвивати та інвестувати.
«Наше дослідження — саме про те, як локальні медіа та соціальні мережі дають поштовх для розвитку культурних та креативних індустрій у малих містах та як їх комунікація впливає на зростання економічного, соціального, туристичного потенціалу локальних спільнот», — йдеться у новині
У підсумку буде розроблено рекомендації для органів місцевого самоврядування, які дозволять розвинути цей потенціал та розширити сфери його застосування – наповнення бюджету через розвиток креативних індустрій, культурного туризму, зменшення міграції до великих міст, промоція території як привабливої для відвідання і проживання та багато іншого.
Слідкувати за деталями та новинами про проєкт можна на офіційній сторінці організації у фейбсуці.