Малий та середній бізнес Донбасу займатиметься краудфандингом
25-26 лютого в Києві за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні відбулася друга частина Академії Краудфандингу для підприємців, які постраждали від конфлікту на Донбасі. Під час заходу учасники ...
Додано:
Power Agency
25-26 лютого в Києві за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні відбулася друга частина Академії Краудфандингу для підприємців, які постраждали від конфлікту на Донбасі.
Під час заходу учасники навчилися створювати комунікаційні стратегії для кампаній, співпрацювати з лідерами думок та робити ефектну інфографіку. Другий етап Академії Краудфандингу почався зі вступного слова програмного аналітика ПРООН в Україні Віри Профазі.
«Українцям набридло давати гроші на шкарпетки та їжу, але вони хочуть давати гроші на перспективну ідею. Учасники Академії Краудфандингу – це приклад для інших українців», – сказала програмний аналітик ПРООН в Україні Віра Профазі.
Марко Греговіч та Крістіна Лауш, експерти міжнародної Академії Краудфандингу з Хорватії, розповіли як стати гуру соціальних медіа та пояснили алгоритм складання успішного комунікаційного плану. Після чого з допомогою менторів учасники розробили свої стратегії та презентували членам журі проекти.
«Піти разом на каву та розповісти про проект – один із альтернативних та найбільш дієвих способів заручитися підтримкою доброчинців», – зауважив експерт міжнародної Академії Краудфандингу Марко Греговіч.
Також Марко Греговіч поділився секретами візуальної комунікації та порадами, як зробити ефектну інфографіку. Представник PR команди проекту Ірина Ященко розповіла про пошук лідерів думок та співробітництво з ними.
Під час лекції експерта «Майстерні Спільнокошту» Ольги Логвиновської та експерта Хорватської Академії Краудфандингу Хайдани Рукавіни, студенти дізналися про різні варіанти винагороди доброчинцям.
Навчання в Академії закінчилося підведенням підсумків. Спікери ознайомили із технічними аспектами кампанії, подякували усім студентам за участь та подарували ваучери для допомоги у створенні власної краудфандингової кампанії.
Вже у березні проекти підприємців з’являться на українському краудфандинговому сайті «Спільнокошт» та на міжнародній платформі IndieGogo, де всі бажаючі зможуть підтримати бізнеси, в які вони повірять.
Основна мета цієї ініціативи – мобілізувати всі наявні ресурси для поліпшення умов життя переселенців і місцевих жителів Донецької та Луганської областей, які постраждали від конфлікту.
Ця ініціатива реалізується Програмою відновлення і налагодження миру ПРООН завдяки фінансовій підтримці Посольства Великої Британії в Україні.