Малий та середній бізнес Донбасу займатиметься краудфандингом

25-26 лютого в Києві за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні відбулася друга частина Академії Краудфандингу для підприємців, які постраждали від конфлікту на Донбасі. Під час заходу учасники ...

Додано:
Power Agency

Akademiya Kraudfandiga
Малий та середній бізнес Донбасу займатиметься краудфандингом

25-26 лютого в Києві за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні відбулася друга частина Академії Краудфандингу для підприємців, які постраждали від конфлікту на Донбасі.

Під час заходу учасники навчилися створювати комунікаційні стратегії для кампаній, співпрацювати з лідерами думок та робити ефектну інфографіку. Другий етап Академії Краудфандингу почався зі вступного слова програмного аналітика ПРООН в Україні Віри Профазі.

«Українцям набридло давати гроші на шкарпетки та їжу, але вони хочуть давати гроші на перспективну ідею. Учасники Академії Краудфандингу – це приклад для інших українців», – сказала програмний аналітик ПРООН в Україні Віра Профазі.

Марко Греговіч та Крістіна Лауш, експерти міжнародної Академії Краудфандингу з Хорватії, розповіли як стати гуру соціальних медіа та пояснили алгоритм складання успішного комунікаційного плану. Після чого з допомогою менторів учасники розробили свої стратегії та презентували членам журі проекти.

 «Піти разом на каву та розповісти про проект – один із альтернативних та найбільш дієвих способів заручитися підтримкою доброчинців», – зауважив експерт міжнародної Академії Краудфандингу Марко Греговіч.

Також Марко Греговіч поділився секретами візуальної комунікації та порадами, як зробити ефектну інфографіку. Представник PR команди проекту Ірина Ященко розповіла про пошук лідерів думок та співробітництво з ними.

Під час лекції експерта «Майстерні Спільнокошту» Ольги Логвиновської та експерта Хорватської Академії Краудфандингу Хайдани Рукавіни, студенти дізналися про різні варіанти винагороди доброчинцям.

Навчання в Академії закінчилося підведенням підсумків. Спікери ознайомили із технічними аспектами кампанії, подякували усім студентам за участь та подарували ваучери для допомоги у створенні власної краудфандингової кампанії.

Вже у березні проекти підприємців з’являться на українському краудфандинговому сайті «Спільнокошт» та на міжнародній платформі IndieGogo, де всі бажаючі зможуть підтримати бізнеси, в які вони повірять.

Основна мета цієї ініціативи – мобілізувати всі наявні ресурси для поліпшення умов життя переселенців і місцевих жителів Донецької та Луганської областей, які постраждали від конфлікту.

Ця ініціатива реалізується Програмою відновлення і налагодження миру ПРООН завдяки фінансовій підтримці Посольства Великої Британії в Україні.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я