Медіаграмотність 2.0: використання ШІ на користь медіаграмотності та освіти

22-23 серпня 2024 року Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу провела перший вебсемінар “Штучний інтелект і медіаграмотність: інструменти та рекомендації”. Штучний ...

Додано:
aup

iScreen-Shoter-zoom.us-240823151340
Медіаграмотність 2.0: використання ШІ на користь медіаграмотності та освіти

22-23 серпня 2024 року Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу провела перший вебсемінар “Штучний інтелект і медіаграмотність: інструменти та рекомендації”. 

Штучний інтелект – це тема, яка зараз перебуває на піку популярності, адже ШІ має вплив майже на всі сфери життя, особливо на інформаційний контент, який нас оточує щодня. І не дивно, що вебсемінар АУП викликав великий інтерес. 

Протягом заходу 40 учасників розбирались в основах LLM/ШІ індустрії; досліджували які є платформи штучного інтелекту для освітян та умови їх використання; вивчали штучний інтелект та дезінформацію; опановували етику у роботі з інструментами ШІ. 

Тетяна Устименко, фінансова координаторка, координаторка проєкту Фонду Фрідріха Науманна за Свободу, зазначила: “Тема цього вебсемінару сьогодні дуже актуальна, і безумовно не втратить актуальності в найближчому майбутньому. Я дуже люблю, коли професійне збігається з особистими інтересами, зацікавленістю до навчання. І сьогодні саме той випадок. Тому я залюбки доєднаюся до слухачів”. 

Валерій Іванов, президент Академії української преси, доктор філологічних наук, професор, зауважив: “Перед сучасною людиною стоїть безліч викликів. Багато з них пов’язані зі штучним інтелектом. Індивідум сьогодні має призвичаїтися жити з новим постійним партнером. Цей партнер може допомогти, але може й ввести в оману. Треба навчитися ефективній взаємодії з ШІ. І цьому була присвячена наша зустріч”. 

Максим Запорожченкоменеджер медіаосвітніх програм АУП, завідувач центру цифрової освіти та медіакультури Миколаївського ОІППО, прокоментував: “Тренінги АУП завжди практико-орієнтовані, бо ми розуміємо, що давати теорію, яку можна і самостійно опрацювати, маючи доступ до інтернету — недоцільно. Тому акцентуємо увагу на інструментах, які допоможуть освітянам виконати конкретні задачі для покращення якості освітнього процесу та, звісно ж, мінімізувати ризики, які можуть виникнути при виконанні завдань здобувачами освіти з використанням додатків ШІ”. 

Андрій Юричко, медіатренер, журналіст, кандидат філологічних наук, викладач КНУ імені Тараса Шевченка, відмітив: “Великі мовні моделі ще залишаються для багатьох чимось дивним та складним. Наше завдання продемонструвати, що з певним набором навичок цілком можливо автоматизувати частину рутинних процесів. Застосовувати сильні сторони LLM у роботі, працюючи на покращений кінцевий результат. Під час тренінгу демонстрували як промти для рутинних задач (складання тестів, наприклад), так і обмеження (що LLM не розуміє чи зробити не може)”. 

Всі бажаючі можуть потрапити на вебсемінари у вересні, зареєструвавшись за посиланням.  

Gefördert durсh die Bundesrepublik Deutschland

За підтримки Федеративної Республіки Німеччина


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Move the Youth: роль молоді в місцевому самоврядуванні

Найважливіші реформи 2024: реформа армії, цифровізація, антикорупційні та заходи у сфері охорони здоров'я залишаються в першій четвірці

Українські організації закликають ЄС відмовитися від російського газу та підтримати енергетичну незалежність України

На Київщині вже третя громада долучилась до роботи над сучасним Статутом громади

Стартував проєкт «Стійкість та розвиток – методичні рекомендації для територіальної громади»

Молодь просуває зміни: у 30 громадах відбулася низка молодіжних адвокаційних кампаній