Молодь прагне розвивати бізнес в Україні: підсумки школи підприємництва StartWow
Учасники школи підприємництва StartWow представили свої проєкти на фінальному пітчингу 22-го квітня. Ділимося крутими ідеями наших підприємців на старті. Шість місяців тому молоді та відчайдушні ...
Додано:
Anastasiya Golub
Учасники школи підприємництва StartWow представили свої проєкти на фінальному пітчингу 22-го квітня. Ділимося крутими ідеями наших підприємців на старті.
Шість місяців тому молоді та відчайдушні хлопці та дівчата зі всієї України приєдналися до школи підприємництва StartWow. У когось уже були ідеї проектів, а хтось взагалі не знав, з чого розпочати. Ми разом вирушили у захопливу подорож.
Протягом навчання учасники надихалися прикладами успішних підприємців, вивчали дизайн-мислення, занурювалися у води блакитного океану. А Різдвяні свята провели за дослідженням ринку і побудовою Business Model Canvas.
Далі підприємці на старті формували фінансову модель та бізнес-план, працювали над юридичними аспектами, маркетингом та менеджментом. І ось по закінченню школи учасники мають повноцінні концепції проєктів, а деякі вже почали працювати над їх реалізацією. Знайомтесь з ідеями фіналістів!
“CREATE” — додаток про свідоме життя, Валерія Чоботок
Студентка, лідерка, активістка Валерія вже веде телеграм-канал з щоденною мотивацією та позитивною енергією. На школі підприємництва дівчина вирішила працювати над створенням додатку. “Це не буде чергова історія про успішний успіх, а інструмент, який допоможе свідомо жити наповну”, — розповідає Валерія. Додаток включатиме колесо балансу, цілі та пріоритети, інструменти для розвитку звичок та різні цікаві матеріали.
Проєкт Валерії завоював третє місце на Фінальному пітчингу, а також отримав People’s Choice від глядачів!
Lavanda Event House, Віліна Товстенко
Віліна має 4 роки досвіду роботи в івент індустрії та знає, як влаштовані процеси створення та проведення заходів. Тож тепер після школи StartWow вона прагне розвивати власне івент-агентство. Компанія Віліни допоможе батькам розслабитися та не переживати під час підготовки та у день народження, а дітям подарує неймовірні враження та класне проведення часу в день події. Серед цікавих послуг Віліна пропонує паперове шоу, кріошоу, паралонове шоу, квест та канатний конкурс для дітей.
Фуд-трак з інтернаціональною кухнею “Food Island”, Іван Волошин
Іван працює над створенням мобільного фургончика (Food truck) з інтернаціональним меню. Головна мета —поділитися неймовірним різноманіттям апетитних страв, приготованих найпростішими способами.В асортименті фуд-траку буде світова кухня з традиційними стравами різних країн.
“Kara Agency”, Альона Кара
“Ви робите соціальні проєкти — ми говоримо про це на весь світ”, — такий девіз матиме комунікаційне агентство Альони Кари. Дівчина вже має 2-річний досвід ведення комунікацій у громадському секторі, а такоє є PR-директоркою ГО “Українські Студенти за Свободу”.
Kara Agency планується як комунікаційне агентство повного циклу, що працює у громадському секторі та веде організації або окремі соціальні проєкти у форматі аутсорсингу.
Центр online/offline підготовки до ЗНО “YouCan”, Юрій Кахерський
Юрій прагне зробити процес підготовки до ЗНО максимально комфортним та у дружній атмосфері.
Центр “YouCan” пропонуватиме такі види послуг: заняття online/offline (групові; індивідуальні; парні); створення та продаж інфопродуктів (курси для підготовки до ЗНО), проведення тренінгів, проведення діагностики рівня підготовки, допомогу у підготовці есе, презентацій, творчих робіт.
Онлайн мовна школа “Tedish”, Анастасія Кузнєцова
Анастасія прагне запустити мовну школу, оскільки вже створила власну концепцію викладання однієї мови через інакшу і застосувала цю теотрію на практиці. Tedish включатиме мовні клуби з цікавою програмою, адаптивним графіком, лекторами та Native Speaker. Усі мови в школі вивчатимуться через англійську, таким чином ви підіймаєте один рівень мови та вивчаєте інакшу.
На фінальному пітчингу проєкт отримав друге місце від журі.
Кав’ярня-пекарня “Хочу”, Катеріна Нікітюк
Катеріна на школі підприємництва почала розвивати ідею створення кав’ярні-пекарні з власним виробництвом печива та пончиків. Крім того, дівчина вже має досвід у цій сфері, адже працювала баристою в кав’ярні та менеджеркою закладу харчування. Тепер настав час для “Хочу” — власної кав’ярні дівчини.
“Хочу” — це точка на карті Хмельницького, де завжди тепло, затишно та ароматно пахне. Це місце, де подумки потрапляєш у дитячі спогади і пригадуєш як разом з бабусею випікав домашнє печиво, пончики чи щось інше смачненьке. Все готуватиметься на власній маленькій кухні та випікатиметься на очах у клієнтів.
Саме цій ідеї судді на Фінальному пітчингу віддали перше місце.
Школа українського блогера, Вікторія Куманська
Вікторія запускає платформу із онлайн-курсами та освітніми заходами для підлітків та дітей. Чому ця школа буде неймовірно крутою? Декілька причин: освіта у форматі EDUTAIMENT (освіта + розваги); меми, гіфки, відосики і приколи: усе заради навчання; молоді тренери(блогери, лідери думок); 100% прийняття кожного; креативні домашки.
Дуже радіємо успіхам учасників школи та готові спостерігати, як юні підприємці будуть розвивати малий бізнес в Україні.
Нагадаємо, що бізнес-школа стартувала 10-го листопада 2020 року та тривала до кінця квітня 2021-го року. Навчання пройшли хлопці та дівчата віком від 18 до 25 років з різних областей, які прагнуть розвинути підприємницький потенціал та заснувати власний бізнес в Україні. Школу проводив Центр “Ейдос” за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу.