Михайло-Лукашівська та Матвіївська громади працюють над пропозиціями для інвесторів
Впродовж жовтня-листопада команди Михайло-Лукашівської та Матвіївської громад Запорізької області спільно з експертами U-LEAD працюють над створенням інвестиційного паспорту.Про це повідомила ...
Додано:
Oksana Stelmakh
Впродовж жовтня-листопада команди Михайло-Лукашівської та Матвіївської громад Запорізької області спільно з експертами U-LEAD працюють над створенням інвестиційного паспорту.
Про це повідомила керівниця Регіонального офісу «U-LEAD з Європою» у Запорізькій області Тетяна Бордюг.
- Поки ворог намагається залякати українців ракетними атаками, залишити без світла, тепла і зв’язку, наші громади вірять в ЗСУ і наближають перемогу на економічному фронті. Команди громад із Запорізької, Миколаївської, Дніпропетровської, Одеської, Черкаської, Сумської та Полтавської областей продовжують навчатися за програмою “Інвестиційні паспорти” від U-LEAD. Впродовж жовтня ці громади отримали теоретичні знання з інвестиційного менеджменту та залучення бізнесу в громаду, а у листопаді почали розробляти інвестиційні пропозиції, – розповіла Тетяна Бордюг.
Під час чергового практичного заняття учасники разом з експертами з місцевого розвитку “U-LEAD з Європою” Миколою Дурманом та Володимиром Родченком вчилися формувати інвестиційні пропозиції з врахуванням факторів та можливостей громади, а також правильно комунікувати бізнес-ідеї.
Зокрема, експерти U-LEAD звернули увагу учасників на такі особливості роботи з потенційними інвесторами:
- для кожної інвестиційної пропозиції необхідно обрати інвестора, визначити канали комунікацій і розробити план дій;
- важливо ідентифікувати інвестора, розуміти його потреби, інтереси та можливості;
- у залученні інвестицій важлива ментальна складова – і щоб успішніше працювати в цьому напрямку треба зламати “штамп”. Під час розробки проєкту інвестиційної пропозиції не використовуйте слово-узагальнення “інвестор”, замініть його на синонім і це дозволить краще зрозуміти хто стане вашим партнером у розвитку громади.
- Вже сьогодні треба думати про майбутнє відновлення громади. Шукати цікаві ідеї, відчувати сучасні тенденції і пропонувати до них бізнес-ініціативи. Запит на них буде обов’язково, важливо бути готовими до співпраці та відкритими до комунікацій, – підкреслили експерти.
Своєю думкою щодо участі в ініціативі поділилася Ірина Водень, заступниця сільського голови Михайло-Лукашівської сільської ради.
- Дуже корисне навчання. Мені подобається, що теорія поєднується з практикою, експерти U-LEAD допомагають в опануванні необхідних знань, а також допомагають аналізувати ресурси громади. На практичному занятті вчилися формулювати бізнес-ідею, описувати портрет потенційного інвестора і визначати спосіб комунікацій, – розповіла вона. І додала, що основна мета участі в навчанні – створення сприятливого бізнес-середовища в громаді, підтримка малого та середнього бізнесу.
Ірина Водень також зазначила, що наразі команда громади визначає найбільш привабливі інвестиційні об’єкти і працює над пропозиціями для підприємців, як внутрішніх, так і зовнішніх.
Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою» спільно фінансується ЄС та його державами-членами Німеччиною, Польщею, Швецією, Данією, Естонією та Словенією для підтримки України на її шляху до зміцнення місцевого самоврядування. U-LEAD сприяє прозорому, підзвітному та багаторівневому управлінню в Україні, яке відповідає потребам громадян, та розширює можливості громад.