На Донеччині громадяни зможуть взяти активну участь у бюджетному процесі
31 березня відбулась презентація проекту “Спільний бюджет Донеччини”, який реалізовує ГО “Інститут розвитку та соціальних ініціатив”. Завдяки проекту громадяни зможуть брати безпосередню участь у ...
Додано:
ngo.irsi
31 березня відбулась презентація проекту “Спільний бюджет Донеччини”, який реалізовує ГО “Інститут розвитку та соціальних ініціатив”. Завдяки проекту громадяни зможуть брати безпосередню участь у розробці та формуванні місцевих бюджетів в Краматорську, Слов’янську та Маріуполі.
Громадські активісти ставлять перед собою 3 головних завдання в рамках проекту це розробка нормативно-правової бази бюджету участі у містах Краматорськ, Слов’янськ та Маріуполь, створення дієвого онлайн інструменту участі громадян у розробці пропозицій, виборі пріоритетів бюджету та контролі за видатками міських бюджетів, навчання громадських активістів та місцевих мешканців інструментам контролю та навичкам спільного бюджетування на місцевому рівні.
Протягом квітня ГО “Інститут розвитку та соціальних ініціатив” презентує онлайн платформу “Спільний бюджет Донеччини” та проект Положення про громадський (бюджет участі), яке створить реальні механізми участі громадськості у виробленні пріоритетів та спільному формуванні бюджету в містах Краматорськ, Слов’янськ та Маріуполь.
“Партиципаторні, громадські бюджети або бюджети участі — практика, коли громада на власний розсуд витрачає певний відсоток місцевого бюджету. В Європі це надзвичайно популярний напрямок, який може бодай трохи виправити вади традиційної представницької демократії, такі як популізм політиків, соціальна апатія виборців і відірваність влади від життя громадян. Наше завдання це імплементація цього досвіду на Донеччині та створення реальних механізмів участі громадян у бюджетному процесі”, – відмітив керівник проекту С. Кошель.
Проект “Спільний бюджет Донеччини” реалізовується ГО “Інститут розвитку та соціальних ініціатив” в рамках програми грантів ТехФоруму «Використання технологій для підвищення прозорості та підзвітності».