На Prometheus стартує курс «Нативна реклама»
Курс «Нативна реклама» відповідає на питання, як саме заробити медіа, особливо регіональному, та не втратити цікавість і довіру цільової аудиторії.
Додано:
prometheus
На Prometheus стартує безкоштовний курс «Нативна реклама», який орієнтований на журналістів та керівників ЗМІ. Він відповідає на питання, як саме заробити медіа, особливо регіональному, та не втратити цікавість і довіру цільової аудиторії.
Нативна реклама в Україні дає сучасним медіа шанс вижити та розвиватися в наших непростих ринкових умовах . У межах курсу пояснюється, що таке нативна реклама, якою вона буває та як подати інформацію про бренд максимально органічно.
Автори курсу – Микола Балабан, видавець «The Village Україна» та засновник студії нативної реклами «Zdatni», і Дмитро Тужанський, консультант і медіатренер, який працював з такими брендами, як «Київстар», «Discovery Channel», «Microsoft Україна» та інші.
Курс буде цікавий у першу чергу редакторам, які шукають додаткові джерела заробітку для своїх видань, та працівникам рекламних відділів, а також журналістам і всім, хто прагне ефективно розповідати про себе, свій продукт або послуги, оволодіти методами привернення уваги до брендів.
Курс «Нативна реклама» створено за ініціативи офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні в рамках проекту «Підтримка реформування державних та комунальних друкованих ЗМІ».