На запис до чиновника без черги

Про безконтактний спосіб спілкування громадян з чиновниками в Україні мова вже йде давно, проте реальних кроків у означеному напрямкові зроблено обмаль. На жаль, пересічні «чолобитники» як і раніше ...

Львів
На запис до чиновника без черги

Про безконтактний спосіб спілкування громадян з чиновниками в Україні мова вже йде давно, проте реальних кроків у означеному напрямкові зроблено обмаль. На жаль, пересічні «чолобитники» як і раніше змушені годинами, або й днями висиджувати в приймальнях посадовців, аби залагодити життєво важливі для них питання.

Щоправда, певні кроки в межах проекту впровадження електронного документообігу за підтримки Шведської агенції міжнародної співпраці та розвитку Sida та «Академії електронного урядування» Естонії нині почали робити у Львівській мерії.

Проект передбачає скорочення часових витрат та забезпечення прозорої процедури для опрацювання звернень громадян завдяки впровадженню інформаційних технологій. Основне завдання проекту – перехід з паперового на електронний документообіг. Це має в ідеалі дати можливість у 8 разів (!) скоротити час на проходження документів з моменту їх реєстрації й до надходження до кінцевого виконавця. Відтак це й пришвидшить процес розгляду та виконання звернень громадян.

Сьогодні записатися на прийом до посадовців Львівської міської ради можна декількома шляхами, зокрема і через Інтернет. Відтак, протягом дня або не пізніше наступного робочого дня на вказану електронну адресу заявника має надійти підтвердження запису, час та місце прийому.

Окрім того, на сайті Львівської міської ради можна скористатися послугою електронного звернення. А в Центрі надання адміністративних послуг діє послуга «Замов візит в ЦНАП», яка дозволяє раціонально використати свій час для здійснення реєстрації документів чи отримання консультації. З початку року до ЦНАП надійшло 379 електронних звернень громадян. Найчастіше людей турбують житлово-комунальні клопоти. Зазвичай, це питання освітлення, прибирання території, проблеми з опаленням та водопостачанням. Окрім питань житлово-побутового характеру, підвищеним інтересом у мешканців користуються питання облаштування дитячих майданчиків та питання електронної реєстрації дітей у садок.

«У нелегкий для країни та нашого міста час в Центр надання адміністративних послуг надходили електронні звернення і від мешканців східних областей та АР Крим про вирішення соціально-побутових умов та поселення у м. Львові. Завдяки електронним зверненням, ми змогли забезпечити швидке, якісне та точне інформування заявників з приводу порушених ними питань», – зазначає працівник Центру Ольга Мезів. 

Своєю чергою Валентина Бартошик, начальник Адміністративно-господарського управління ЛМР підкреслює: «Ми розуміємо, що підхід до мешканців необхідно виробляти в індивідуальному порядку: хтось працює, хтось має маленьких дітей, і тому, якщо людина попередньо звернеться до нас по телефону чи через Інтернет, ми зможемо забезпечити обслуговування для цієї людини в максимально зручний час. Працівник буде знати попередньо питання і чекатиме клієнта, це дуже зручно».

Автор : Ігор Галущак (Львів), для Громадського Простору


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Вийшов другий сезон Rights Now! Podcast

На Тернопільщині ділилися кращими практиками розвитку гуманітарно-соціальної сфери

Громади Донеччини обговорили діяльність центрів підтримки громадян

ZDOROVI представляє результати шостої хвилі опитування «БАРОМЕТР»: стан системи охорони здоров'я України

«Як підготуватися до сексу»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Відсутність документів на нерухомість — одна із критичних перепон отримання компенсації через єВідновлення