Найкраще працює гумор: кілька порад для комунікаційників
На сході країни стартував цикл освітніх лекцій про комунікації для підприємців та активних містян. Їх проводить Програма розвитку ООН та Molodiya Festival безкоштовно для усіх охочих. Тренінги вже ...
Додано:
Molodiya Festival
На сході країни стартував цикл освітніх лекцій про комунікації для підприємців та активних містян. Їх проводить Програма розвитку ООН та Molodiya Festival безкоштовно для усіх охочих. Тренінги вже пройшли у Краматорську, Маріуполі та Сєвєродонецьку. Спікери – українські медійники та рекламісти, серед них – редактор інтернет-видання Платформа Юрій Марченко. Ми записали кілька фрагментів його лекції, які стануть у пригоді громадським активістам.
Потрібно не тільки робити добро, а й розповідати про нього. Були собі волохаті хіппі. Якось вони вирішили організувати акцію порятунку кита. І мала вона такий вигляд: є кит, є китобійне судно, а хіппі підпливали на маленькому човні і ставали між ними. Так вони заважали мисливцям поцілити у тварину. Але вже тоді ці хіппі розуміли важливу річ: потрібно не тільки робити щось. Не тільки рятувати китів на своєму малесенькому човні, але й розповідати про це. Тож на їхніх акціях, крім цього човника, який захищав кита, було ще купа інших маленьких човників, які плавали навколо і знімали усе це на фото та відео. Врешті ті волохаті хіпі стали відомі як організація Грінпіс.
Комунікація – це розповідання історій. Ви щось дізнаєтесь і переказуєте іншим. Як вихопити людину із колосального інформаційного потоку і привернути увагу саме до вашої історії? Уявіть, що ви розповідаєте її вашому приятелю в кафе. Ви ніколи за таких обставин не говоритимете канцеляризмами, складними конструкціями і реченнями на сто сторінок. Ви будете говорити просто. Ніхто не розповідає другу: «Організацією такою-то за підтримки таких-то було проведено освітньо-культурний захід, спрямований на…». Ми скажемо просто: «Ми провели фестиваль прокрастинації». А потім одразу виділимо найцікавіше, що там було. До слова, комунікація – це вже давно не тільки текст. Це ваші картинки, дизайни і креатив. Це відео, спецпроекти, офлайнові речі. Робіть це.
Поставне на усі свої комунікації фільтр «Більше так ніхто не зробить». Пишіть так, як ніхто не пише, придумайте свій унікальний стиль, придумуйте нові формати, які ніхто ще не робив. Ми у своїй роботі зробили ставку на гумор, і це працює. Бо найкраще продає насправді не секс, а саме гумор. Берлінське метро усі ненавиділи доти, доки вони не почали над собою жартувати.
Жартуйте, будьте сміливі і вас помітять.