Метою проекту є покращити доступу до інформації та медіа-грамотність громадян України, Молдови і Грузії.
«Ми вважаємо, що високоякісний контент є ключем до стабільного існування і незалежності українських ЗМІ. Наш новий проект допоможе вирішити ці нагальні потреби, а також зміцнити журналістські стандарти в Україні, і залучити громадськість до формування медіа-контенту. Ми допомагатимемо незалежним ЗМІ розробляти стратегії збільшення їхньої аудиторії, встановити міцні зв’язки із місцевими громадами, і підвищити свою частку на ринку», – пояснює цілі проекту Костянтин Квурт, голова правління «Інтерньюз-Україна», – «Цей проект допоможе нашим сусідам дізнатись, чим живе Україна безпосередньо від наших ЗМІ. Водночас, завдяки йому, українці дізнаються про життя у сусідніх Молдові та Грузії».
Місцеві медіа-партнери, обрані на конкурсних засадах, отримають мультимедійні матеріали за темами, що мають суспільний інтерес. Ця серія матеріалів називатиметься «Україна Плюс», а обрані партнери зможуть доповнити їх місцевими новинами. Матеріали для «Україна Плюс» підготують журналісти національних засобів масової інформації, які також буде обрано через конкурс. Ці сюжети охоплять сім тем з мультимедійним контентом (відео, аудіо, друковані матеріали, інфографіка, інтерактивні карти, ігри, вікторини).
У транскордонних новинних пакетах основний акцент буде зроблено на темах, що мають особливе значення для громадян кожної із країн. Ці матеріали стануть результатом спільної роботи українських, молдавських та грузинських журналісти. У цих країнах проекти підтримуватимуть«Інтерньюз Україна», «Центр незалежної журналістики» у Модові та «Інтерньюз Грузія».
Проект також міститиме два компоненти для молоді та людей похилого віку. Молодь зможе долучитись до дискусійного клубу «Європейське кафе», що проходитиме в різних містах України, а також взяти участь у Школі медіа-грамотності. На цих заходах учасники матимуть можливість зустрітись із журналістами, активістами, митцями, а також обговорити теми, що мають взаємний інтерес. Люди похилого віку в сільській місцевості матимуть нагоду опанувати базові інтернет-навички через компонент «Бабуся Online». Це дасть їм більше можливостей долучатись до життя громади.
«Інноваційний фонд» допоможе медіа-партнерам отримати ресурси і допомогу для модернізації технології в своїх редакціях. Медіа-хакатон згуртує розробників програмного забезпечення, місцеві засоби масової інформації, а також громадських активістів у створенні додатків і онлайн-інструментів для незалежних засобів масової інформації. Водночас «Лабораторія інновацій» збере в Києві журналістів та ІТ-фахівців з країн-учасниць проекту, і вони розроблять онлайн-платформи для засобів масової інформації, щоб підвищити якість обслуговування та залучення аудиторії.
Дізнайтесь більше про проект на сайті http://internews.ua