Опалювальний сезон у школах, продовження канікул, пілот НУШ у 5 класах і ліцеї. Освітній маркер #14

Освітній маркер #14Шкільні канікули продовжуються чи знову на дистанційку? Старт опалювального сезону – чи буде тепло в школах? А що там із пілотуванням НУШ у 5-х класах?  У новому випуску ...

Додано:
DOCCU

video_cover15_1200x600
Опалювальний сезон у школах, продовження канікул, пілот НУШ у 5 класах і ліцеї. Освітній маркер #14

Освітній маркер #14

Шкільні канікули продовжуються чи знову на дистанційку?

Старт опалювального сезону – чи буде тепло в школах?

А що там із пілотуванням НУШ у 5-х класах?

 

У новому випуску «Освітнього маркера» дізнавайтеся :
  • шкільні канікули продовжуються чи знову на дистанційку?
  • чи буде тепло в закладах освіти?
  • Положення про ліцей: очікування VS реальність.

Про все це – в проєкті «Освітній маркер». Тут ми щомісяця розповідаємо про головні події в освіті.

Шукайте свіжі випуски шоу на Youtube-каналі проекту або Facebook-сторінці DECIDE

Відео створене в рамках швейцарсько-українського проєкту DECIDE, який підтримує дві ключові реформи в Україні: освіти та децентралізації. Він допомагає ОТГ впроваджувати сучасні стратегії розвитку освіти та підвищувати кваліфікацію управлінців, які мають цим займатися. 

Тут можна приєднатися до спільноти DECIDE, яка об’єднує управлінців та освітян — людей, не бояться змін, інновацій та вболівають за свої громади. 

А на сайті «Освіта. Коментують експерти» знайти фахові пояснення ключових подій у сфері освіти.


Тематика публікації:              

Останні публікації цього розділу:

Розпочався проєкт «Впровадження підходу, інформованого про травму, у громадянській освіті»

Інкубатор демократичних ініціатив розпочинає проєкт зі зменшення випадків мови ворожнечі в країнах Східного партнерства

Види когнітивних спотворень та їхній вплив — на тренінгу про психологічну безпеку журналістів

21 Docudays UA: Саунд­скейпінг пам’яті, низові культурні простори та європейський кіноринок — добірка дискусій DOCU/PRO та DOCU/СИНТЕЗ

Пів тисячі молодих лідерів і лідерок закінчили "Школу молодіжних рад"

Доступ до публічної інформації в ОМС: як зробити так, щоб усе запрацювало?