Опитування соціальних підприємців та можливість отримати ресурси для промоції
Пропонуємо соціальним підприємцям України пройти опитування та отримати ресурси для промоції свого бізнесу від студентів кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій соціологічного ...
Додано:
Halyna Kravchenkova
Пропонуємо соціальним підприємцям України пройти опитування та отримати ресурси для промоції свого бізнесу від студентів кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій соціологічного факультету Каразінського університету.
Особливо вмотивованих та натхненних запрошуємо виступити перед студентами та разом розробити рішення комунікативних завдань.
АНКЕТА https://bit.ly/SocPollSocEntrepr
Щоб допомогти українським соціальним підприємцям знайти інвесторів, розширити вплив цінностей, ми хочемо дізнатися, з якими ще проблемами ви стикаєтесь у своїй бізнес-діяльності, тож пропонуємо заповнити анкету.
Результати опитування будуть використані в науково-практичних цілях та представлені в узагальненому вигляді.
Наші дослідження показали, що найбільші труднощі в українських соціальних підприємців викликають просування (SMM, реклама), збут товарів та рекрутинг нових співробітників. Центр промоції соціального підприємництва започатковано у Каразінському університеті у рамках програми розвитку підприємницьких навичок у студентів Creative Spark. Making Good.
Центр може сприяти у вирішенні ваших комунікативних завдань probone у рамках навчальних курсів та виробничих практик (наприкінці анкети знайдете приклади).
Поділиться цим постом зі своїми знайомими соціальним підприємцями. На додаткові запитання ми готові відповісти за телефоном аналітичного центру “Українська експертна ліга” (097) 783-82-26 (також у Viber, Telegram)