Партнерства у проєктній діяльності

В проєктній роботі надзвичайно важливі партнерства, наприклад, у формі коаліції, консорціуму, асоціації тощо. Це дозволяє не лише врахувати більше думок, але й ефективніше досягнути кінцевої цілі. ...

Додано:
Alexander Wolf

man-using-laptop-on-table-against-white-background-257897
Партнерства у проєктній діяльності

В проєктній роботі надзвичайно важливі партнерства, наприклад, у формі коаліції, консорціуму, асоціації тощо. Це дозволяє не лише врахувати більше думок, але й ефективніше досягнути кінцевої цілі. Наприклад, Асоціація паліативної та хоспісної допомоги, яка сама є власне Асоціацією, об’єднанням різних юридичних і фізичних осіб, є одним із засновників коаліції регіональних ініціатив “Толока”, а також членом Української платформи громадянського суспільства та інших партнерств.

Інструмент оцінки рівня сталості проєктів, розроблений Університетом Вашингтона, Сент-Луїс, штат Міссурі рекомендує перелік можливих заходів, що сприятимуть налагодженню партнерської співпраці та побудові мережевої взаємодії:

Проведіть аналіз партнерів або зацікавлених сторін. Залучення до участі яких організацій або осіб потребуватиме значного часу і зусиль? Хто має можливості суттєвого впливу? За результатами цього аналізу створіть план управління взаємодією із зацікавленими сторонами.

Визначте організації та фізичних осіб, які наразі не залучені до програмної діяльності, але на яких впливають питання, які є метою вашого проєкту. Визначте, яким чином вони можуть сприяти або скористатися результатами вашої роботи, і залучіть їх у ваш проєкт.

Визначте цілі для кожних партнерських відносин. Що вашому проєкту потрібно від цього партнера? Яку цей партнер може отримати користь від співпраці з вашим проєктом?

Після встановлення партнерських відносин підтримуйте і розвивайте їх, щоб вони були взаємовигідними для обох сторін. Приділіть значну увагу вчасному інформуванню ваших партнерів і зробіть так, щоб вони відчували, що їх цінують.

Розробіть план регулярного спілкування з партнерами. Визначте найбільш оптимальний спосіб спілкування з кожним партнером (наприклад, телефоном, електронною поштою, через інформаційну розсилку, вебінар, Твіттер, інформаційні бюлетені), а також періодичність такого спілкування. 

Для забезпечення ефективного управління взаємодією з партнерами, ведіть документальний облік (з використанням бази даних або електронних таблиць) партнерських відносин і ключової інформації про найбільш оптимальний спосіб спілкування, дати спілкування, зв’язки з іншими партнерами, спільні проєкти або питання, отримані продукти або оновлення.

У випадку зміни керівництва у вашій програмі або в партнерській організації, продумайте план для залучення нових керівників з метою продовжити партнерські відносини і зробити їх більш ефективними. Дуже часто у випадку зміни керівництва втрачаються цінні зв’язки та досвід, що з ними пов’язаний.

Залучіть до процесу планування ключових партнерів, зацікавлені сторони та колег з інших проєктів. Це може відбуватися у формі участі в робочій групі із стратегічного планування, забезпеченні зворотного зв’язку під час проведення медіа-кампанії, або участь у групі з контролю реалізації грантів та контрактів.

Якщо ваш проєкт не має дозволу на здійснення агітації, встановіть партнерські відносини із зацікавленими сторонами або іншою організацією, які можуть виступати на користь вашого проєкту або агітувати за нього.

Сприяйте залученню громади до вашого проєкту. Заохочуйте вашу пріоритетну аудиторію інформувати вас про їхні потреби і бажання. Проводьте збори громади або фокус-групи, щоб дізнатися більше про населення вашої пріоритетної аудиторії.

На регулярній основі діліться історіями успіху зі своїми партнерами і громадою.

 Підготував Олександр Вольф,  голова правління БО “Асоціація паліативної та хоспісної допомоги”, [email protected]


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Успіх програми "Дітям війни": роль партнерів

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення