Переводимо ринок в онлайн – стартував соціальний проєкт для сільгосппідприємств і споживачів

В Україні стартував проєкт «Відкритий ринок» - соціальна онлайн платформа для підтримки невеликих сільгосппідприємств.На спеціальному інтерактивному сайті https://rynok.in.ua/ фермери з усієї України ...

Додано:
at

na_sayt_0
Переводимо ринок в онлайн – стартував соціальний проєкт для сільгосппідприємств і споживачів

В Україні стартував проєкт «Відкритий ринок» – соціальна онлайн платформа для підтримки невеликих сільгосппідприємств.

На спеціальному інтерактивному сайті https://rynok.in.ua/ фермери з усієї України зможуть розмістити інформацію про власну продукцію, а споживачі легко її знайти. Проєкт некомерційний, тому користування платформою є безкоштовним.

Ініціаторами проєкту виступили громадська організація “Освітньо-аналітичний центр розвитку громад” у партнерстві з Асоціацією міст України

“В Україні, як і в усьому світі, економічний розвиток громад напряму залежить від діяльності малого та середнього бізнесу, який сплачує податки у місцеві бюджети. Але нині, коли через карантин зачинені усі ринки, невеликі фермерські господарства та сімейні кооперативи не мають можливості збувати власну продукцію, а значить – отримувати прибутки і платити податки. Проєкт «Відкритий ринок» покликаний допомогти їм знайти своїх покупців, які у свою чергу отримують можливість придбати якісні свіжі продукти. По суті, ця платформа переводить ринок в онлайн. І це – тренд, адже сьогодні в онлайн працює уся країна. Переконаний, що проєкт існуватиме та розвиватиметься і в подальшому, коли минуть важкі часи, адже ми усі знаємо, що майбутнє за сучасними технологіями. Асоціація міст України підтримала цю ініціативу і закликає громади сприяти її максимальному поширенню та залученню місцевих сільгоспвиробників” - пояснює виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан. 

«Відкритий ринок» – це майданчик, на якому зможуть зустрітись без посередників виробники сільськогосподарської продукції та її споживачі. Він задуманий як відповідь на виклик епідемії COVID-19 та її наслідків. Багато селян сьогодні опинилися у складній ситуації, не маючи можливості реалізувати власновирощену продукцію на ринках та ярмарках України. Водночас, мешканці міст і селищ вимушені купувати фрукти, овочі, м’ясо, молоко та іншу продукцію виключно в магазинах та супермаркетах.

Організатори звертаються до всіх, хто може донести інформацію про проєкт до дрібних фермерів та фермерських сімейних господарств. “Розуміємо, що у сільській місцевості онлайн-сервіс може бути не таким зручним, як класичні методи. Проте, класика на карантині не працює. Проєкт справді запрацює на повну потужність, якщо нам вдасться залучити якомога більше мешканців села”, - коментує керівник «Освітньо-аналітичного центру розвитку громад» Максим Черкашин. 

Проєкт “Відкритий ринок” не є комерційним, а виключно соціальним, тому не передбачає жодної системи оплати. Проєкт є всеукраїнським, проте, споживачі зможуть знайти продукцію у своїй області після того, як в ній зареєструється перший виробник.

В Асоціації міст переконані – «Відкритий ринок» підтримає мікробізнес у важкі часи карантину та економічної кризи, зменшить ризик ліквідації чи банкрутства маленьких господарств, допоможе знайти нові ринки збуту виробленої чи вирощеної продукції.  

_______ 

Миколаївське РВ АМУ


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

Розпочався проєкт «Впровадження підходу, інформованого про травму, у громадянській освіті»

Інкубатор демократичних ініціатив розпочинає проєкт зі зменшення випадків мови ворожнечі в країнах Східного партнерства

Види когнітивних спотворень та їхній вплив — на тренінгу про психологічну безпеку журналістів

21 Docudays UA: Саунд­скейпінг пам’яті, низові культурні простори та європейський кіноринок — добірка дискусій DOCU/PRO та DOCU/СИНТЕЗ

Пів тисячі молодих лідерів і лідерок закінчили "Школу молодіжних рад"

Доступ до публічної інформації в ОМС: як зробити так, щоб усе запрацювало?