Підприємці Донбасу навчаються краудфандингу

4-5 лютого в Києві за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні стартувала перша Академія Краудфандингу для підприємців, які постраждали від конфлікту на Донбасі. Під час заходу учасники ...

Додано:
Power Agency

Akademiya Kraudfandinga (3)
Підприємці Донбасу навчаються краудфандингу

4-5 лютого в Києві за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні стартувала перша Академія Краудфандингу для підприємців, які постраждали від конфлікту на Донбасі.

Під час заходу учасники презентували свої проекти та поспілкуватися з провідними краудфандинг-спеціалістами з Хорватії та України. Представники «Майстерні Спільнокошту», Деніс Бортніков та Ольга Логвиновська, а також експерт міжнародної академії Маріна Петровіч ознайомили підприємців із загальними аспектами краудфандингу, розповіли про особливості у розробці стратегії кампанії та проконсультували, як слід правильно презентувати ідею у відео-історії проекту.

Студентам показали відео-візитівки успішних стартапів та детально описали алгоритм створення стратегії стартапу. Після чого з допомогою менторів вони розробили сценарії відео-історій своїх бізнесів. Учасники дізналися про те, як залучити громадськість до своїх кампаній і які саме онлайн платформи краще використовувати, щоб зібрати кошти на свої проекти.

Засновники «Спільнокошту» розповіли про технічні нюанси подачі заявки на сайт та поділилися секретами успішних кампаній. Українські відео-режисери переможці конкурсу «Великі Історії Малого Бізнесу» від ПРООН, надали поради учасникам  щодо монтажу та кадрування відео-історії для сайту. Підсумком стала робота в групах, де підприємці працювали над візуалізацією власної кампанії.

«Краудфандингова кампанія – як футбольний матч. Потрібна згуртована команда, хороший план і багато прихильників для отримання успішного результату», – сказала Сандра Власіч, представник Міжнародної Академії Краудфандингу з Хорватії.

Наступний етап Академії відбудеться наприкінці лютого, де учасники дізнаються про стратегічні комунікації необхідні для успішної кампанії. Вже у березні проекти підприємців з’являться на краудфандинговій платформі «Спільнокошт», де українці зможуть підтримати бізнеси, в які вони повірять.

«Краудфандинг – це не лише про гроші. Перш за все, це побудова партнерських відносин, розвиток громад, донесення ваших ідей до публіки та створення чіткого бізнес плану ваших проектів», – відзначила заступник директора ПРООН в Україні Блерта Чела.

Основна мета цієї ініціативи – мобілізувати всі наявні ресурси для поліпшення умов життя переселенців і місцевих жителів Донецької та Луганської областей, які постраждали від конфлікту.

Ця ініціатива реалізується Програмою відновлення і налагодження миру ПРООН завдяки фінансовій підтримці Посольства Великої Британії в Україні.


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я