«По той бік новин» – стартує новий проект з медіаграмотності
Українцям покажуть як виглядає інший бік новин та навчать відрізняти правду від маніпуляції та брехні.Як ЗМІ маніпулюють новинами, чому соціальні мережі вірусують фейками та як навчитися розпізнавати ...
Додано:
Aliona
![Знімок екрана 2018-08-03 о 17.20.18](https://www.prostir.ua/wp-content/uploads/2018/08/-екрана-2018-08-03-о-17.20.18-e1534944203980.png)
Українцям покажуть як виглядає інший бік новин та навчать відрізняти правду від маніпуляції та брехні.
Як ЗМІ маніпулюють новинами, чому соціальні мережі вірусують фейками та як навчитися розпізнавати неправдиву інформацію – ці та інші питання піднімає інформаційна кампанія «По той бік новин», що реалізовує Інститут розвитку регіональної преси у партнерстві з Європейським центром свободи преси та ЗМІ (ECPMF), м. Лейпциг, за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини в рамках проекту «re:start democratic discourse».
Проект спрямований на підвищення медіаграмотності українців та критичне сприйняття інформації у медіа. Фахівці «По той бік новин» покажуть, як визначати фейки, джинсу та критично сприймати чутки, які поширюються в інформаційному просторі. Акцент кампанії зроблено для мешканців південних та східних областей, проте вона також буде цікавою широкій аудиторії, що працює у сфері інформації, комунікації, політики та усім, хто хоче знати більше про маніпулятивні технології.
«Сьогодні інтернет-користувачі дізнаються новини переважно із facebook. Попри те, що соціальні мережі найшвидше поширюють інформацію, вони так само швидко поширюють фейкові новини і стають інструментом маніпуляцій. Особливо, це помітно із початком передвиборчої кампанії. Проект «По той бік новин» в легкій, але зрозумілій формі показуватиме, як чутки стають інформаційними приводами, викриватиме «інформаційні вкиди» та допомагатиме користувачам критично сприймати інформацію», – розповідає Оксана Євтушенко, координатор проекту.
Слоган кампанії – «Я не вірю на слово».
Наразі проект має фейсбук-сторінку «По той бік новин», де аналізує інформаційні та фейкові кампанії, проводить експерименти, знайомить читачів з основними поняттями медіаграмотності та ділиться цікавою інформацією. Нещодавно команда проекту провела соціальний експеримент із запуском фейку, а також показала як топові ЗМІ маніпулювали темою трудової міграції.