Політична освіта: біля національних вишів з’явилися двометрові пачки гречки

Напередодні виборів активісти провели просвітницьку акцію та пояснили студентам, яка настає відповідальність за продаж голосу.В університетах в Києві встановили муляж двометрових пачок гречки – ...

Додано:
Lilya

shevchenko_University (1)_small
Політична освіта: біля національних вишів з’явилися двометрові пачки гречки

Напередодні виборів активісти провели просвітницьку акцію та пояснили студентам, яка настає відповідальність за продаж голосу.

В університетах в Києві встановили муляж двометрових пачок гречки – символу політичного підкупу виборців в Україні. Це соціальна інформаційна кампанія з метою мотивації молоді не продавати свої голоси. На кожній конструкції розміщена інформація про відповідальність за продаж голосу не тільки моральну, а й юридичну. Згідно чинного законодавства за продаж або купівлю голосів передбачено кримінальну відповідальність – від штрафу до обмеження волі на строк до 2 років.

Інформаційна акція проводиться в рамках молодіжної коаліції #ДоброЧесніВибори. Це об’єднання молодіжних та студентських активістів проти незаконної передвиборної агітації молоді. До коаліції увійшли: Українська Асоціація Студентів, представники студентського самоврядування, Громадський рух ЧЕСНО, всеукраїнська молодіжна організація «Фундація регіональних ініціатив», юридична ініціатива «Тисни» bihus.info та молодіжна інформаційна кампанія «Твій голос».

 «УАС як національне об’єднання студентів хоче донести меседж, що продавати свій голос – це соромно! Гречка стала символом цього сорому, підкупності та не законних дій під час виборів, який ми намагаємось висміяти. Через жарти ми хочемо пробудити в студентів та молоді громадянську свідомість!», – Валерія Пустовіт, голова правління ГО «Українська асоціація студентів» прокоментувала участь в акції.

Ініціатор інформаційної кампанії «Твій Голос» Олександр Санченко поділився наступними планами коаліції: «Крім того, що ми інформуємо молодь на території студентських містечок про відповідальність, у нас є більш амбітні плани. Щоб кожний українець пам’ятав про відповідальність ми запропонуємо кандидатам надати молодіжній коаліції #ДоброЧесніВибори можливість розмістити соціальну рекламу на їх білбордах у Дні тиші. Зараз ми готуємо відкритого листа з громадськими організаціями, який надішлемо в усі штаби».

Інформаційні конструкції у вигляді гречки встановлені на територіях Київського політехнічного інституту, Національного університету будівництва та архітектури, Національного авіаційного університету, а також у парку імені Т. Г. Шевченка напроти Червоного корпусу Національного університету України. Зокрема планується встановлення конструкцій в регіональних учбових закладах.

KPI (1)_small

https://www.facebook.com/uvote.org.ua/


Тематика публікації:              

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я