Потяг з історіями постраждалих від торгівлі людьми
Як ефективно використовувати нестандартні креативні рішення для розмови про складні речі. Напередодні Всесвітнього дня боротьби з торгівлею людьми, що відзначається 30 липня, Міжнародна ...
Додано:
plusone social impact
Як ефективно використовувати нестандартні креативні рішення для розмови про складні речі.
Напередодні Всесвітнього дня боротьби з торгівлею людьми, що відзначається 30 липня, Міжнародна організація мігрантів (МОМ) звернулася до Агенціяї plusone social impact із запитом нагадати про проблему. Кожен з нас за різними обставинами може постраждати від торгівлі або експлуатації, тож потрібно було привернути увагу великої та різноманітної аудиторії до складної теми. При чому знайти ефективний спосіб зробити це попри те, що другий рік поспіль інфополе і без того перевантажено негативом.
Агенція взяла за основу матеріали кампанії «Тобою скористалися», яку розробляли для МОМ минулого року. Тоді plusone social impact розробили комунікаційну стратегію та низку креативних й інформаційних продуктів, зокрема 5 роликів з історіями потерпілих від торгівлі та експлуатації. Кожен ролик заснований на реальних ситуаціях: чоловік, який після заманливої пропозиції на вокзалі потрапив у трудову кабалу та працює по 16 годин на день; неповнолітні діти, які змушені торгувати на вулиці, щоб вітчим не злився, або дівчина, яка у пошуках прихистку потрапила у сексуальне рабство.
https://youtu.be/2pUMSoEdmgQ?feature=shared
https://youtu.be/O9_AP8O47RU?feature=shared
Тепер розповісти ці історії було вирішено за допомогою вагонів метро. Щодня кожна гілка київського метрополітену перевозить десятки тисяч пасажирів. Якщо подати важливий меседж через нестандартне візуальне оформлення, можна привернути та утримати увагу пасажирів на час їхньої поїздки. Цих 10-15 хвилин буде достатньо, щоб людина встигла ознайомитися з корисною інформацією.
Дизайнери розробили віжуали для потягів з історіями, які акцентували на тому, як може маскуватися небезпека і що взагалі можна вважати трудовою експлуатацією. Кожній розповіді присвятили окремий вагон — по одній історій у кожному з пʼяти вагонів потягу. Крім того, на віжуалах дали поради, як уберегти себе від загрози, а у QR-код на креативах заклали повну версію художніх відеороликів.
Потяг курсував синьою гілкою протягом місяця та приніс щонайменше 455 000 загального охоплення.
Використавши ефективність добре знайомого інструменту була поінформована численна аудиторія людей, які мають різний вік, гендер, професії та уподобання, але однаково ризикують потрапити у пастку торговців людьми. А отже, мають бути належним чином проінформовані.