Працівники Полтавського міськвиконкому розписали звернення не на той підрозділ
В рамках інформаційного проекту «Підтримай заходи із запобігання травматизму», що ініціює асоціація, ми організували звернення на міського голову з проханням повідомити для ознайомлення мешканців ...
Додано:
socium.pl
В рамках інформаційного проекту «Підтримай заходи із запобігання травматизму», що ініціює асоціація, ми організували звернення на міського голову з проханням повідомити для ознайомлення мешканців міста про профілактичні заходи з запобігання травматизму, а саме:
- Хто є виконавцем робіт із знешкодження боруль на дахах в м. Полтаві, на яку суму укладені договори?
- Чому ця робота була незадовільно проведена в зимовий період 2016-2017 роках?
- Скільки було розчищено дахів в зимовий період 2016 – 2017 рр., кожною організацією з ким було укладено такі угоди (адреси, за якими було розчищено дахи)?
- Яка загальна кількість таких дахів із зазначенням адрес, де є небезпека падіння боруль у нашому місті.
Також, владу попрохали взяти питання організації розчищення дахів від боруль на контроль в зимовий період 2017-2018 рр. та поінформувати про підготовчі заходи до цього. Сподівалися на змістовну відповідь, адже минула зима запам’яталася полтавцям незадовільною роботою комунальних служб в боротьбі із «льодовим полоном» на дахах та тротуарах нашого міста, і щороку ця «робота від місцевих комунальників» залишає бажати кращого….Були навіть трагічні випадки. Але змістовної відповіді ми не отримали.
Перший заступник директора Полтавської обласної благодійної організації «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги», керівник інформаційного проекту «Підтримай заходи із запобігання травматизму», магістр з менеджменту та управління проектами Андрій Олєйніков повідомив, що ми зверталися до міського голови із запитом, за допомогою, підлеглі якого розписали листа не на всі підрозділи, що можуть охопити порушені в листі питання.
В результаті, управління ЖКГ міста надало інформацію, лише в межах своїх повноважень та ще зазначили, що начебто ми прохали цю інформацію в них, тому вони надають лише те, що в них є в наявності. Але ми зверталися не до управління ЖКГ міста Полтава, а до міського голови, тому питання розписання листа покладено на працівників міськвиконкому, це теж прояв безвідповідальності та непрофесіоналізму. В результаті „високопрофесійної роботи” посадових осіб, нам надали неповну та не змістовну відповідь, і ми тепер не маємо можливості ознайомити полтавців з питаннями, що мають для них цікавість, адже управління ЖКГ міста не проводить масово-роз’яснювальної роботи серед населення на належному рівні.
Сподіваємось, що комунальні служби міста будуть працювати набагато краще, ніж вони пишуть листи і ця робота буде не така, як в 2017 році, щоправда, поки що ця зима проходить з набагато меншою кількістю снігових навалів, ніж минула, але це не означає, що працювати не потрібно…
Нагадаємо, що асоціація запропонувала оголосити догани керівному складу управління ЖКГ Полтавського міськвиконкому за багаторічну бездіяльність та доведення до жахливого стану ряду дільниць. Відповідні клопотання, неодноразово були надіслані міському голові, секретарю міської ради та голові профільної депутатської комісії, проте й досі вони всі ухиляються від цієї дії. Працювати погано можна, а отримати догану (заслужену винагороду) вони “соромляться”….