Права пасажирів: як захистити свої права в громадському транспорті? (Чернігів)
Якщо ви стали свідком будь-якого порушення чи то з боку водія громадського транспорту, чи то кондуктора чи взагалі перевізника, ви маєте право звернутися до відповідних контролюючих органів. ...
Додано:
Тетяна Романова
Якщо ви стали свідком будь-якого порушення чи то з боку водія громадського транспорту, чи то кондуктора чи взагалі перевізника, ви маєте право звернутися до відповідних контролюючих органів. Представники Громадської організації «Агенція міських ініціатив» підготували коротку інструкцію, як діяти, якщо ви стали свідком порушення в громадському транспорті.
- Управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради (якщо це перевезення в межах міста).
14000, м. Чернігів, вул. Шевченка, 50
Тел.: (0462) 675-503, 671-887, 67-53-73
Електронна адреса: [email protected]
Якщо водій палить або розмовляє за кермом, якщо відбувається систематичне недотримання графіку руху громадського транспорту (особливо у вечірній час), якщо автобус на лінії не відображається в системі gps-моніторингу, якщо автобус має незадовільний санітарно-естетичний стан салону – про всі ці порушення сміливо звертайтесь до профільного управління. До речі, за не усунення всіх цих недоліків передбачається стягнення штрафних санкцій з перевізника.
- Департамент економічного розвитку Чернігівської облдержадміністрації (автобусні маршрути 135 та 160)
14000, м. Чернігів, вул. Шевченка, 7, тел. (0462) 675-694,
Електронна адреса: [email protected]
- Управління Укртрансбезпеки в Чернігівській області, яке напряму відповідає за безпеку пасажирських перевезень
Вул. П.ятницька, 39, м. Чернігів, 14000,
Телефон: (0462) 777-489, (0462) 777-480
Електронна адреса: [email protected]
Представники Укртрансбезпеки мають право перевірити ліцензію перевізника, дозвільні документи, відповідність матеріально-технічної бази. На зафіксовані порушення вони можуть накласти штрафні санкції.
4) Поліція ((0462)619-911, вул. Шевченка, 13).
До функцій патрульної поліції відноситься також контроль за безпекою дорожнього руху під час пасажирських перевезень. Тому, якщо ви стали свідком порушення правил дорожнього руху водієм громадського транспорту, також можете звернутись поліції.
- Гаряча лінія Чернігівського міського контакт-центру.
0800-50-93-50
До контакт-центру також можна звернутись і залишити свою скаргу або ж звернення щодо роботи громадського транспорту.
- Напряму до перевізника, котрий обслуговує той чи інший маршрут. Контакти перевізника мають в обов’язковому порядку бути розміщені в салоні автобусу. Або ж можна подивитись їх за посиланням на сайті: http://www.bus.cn.ua/
Як скласти скаргу на порушення?
По-перше, необхідно записати чи запам’ятати номер транспортного засобу, в якому було зафіксовано порушення прав пасажирів, і номер маршруту, на якому він працює. Краще буде навіть зафіксувати цей автобус або факт порушення на камеру телефону. Це в рази полегшить роботу профільного управління та дає вам більше шансів отримати ефективний результат.
Далі або ж телефонуєте, або ж звертаєтесь письмово до відповідного контролюючого органу з метою зафіксувати факт порушення та в подальшому його усунення. І найголовніше, не забувайте поцікавитись про реакцію та шляхи усунення даного порушення. Якщо це письмове звернення – результат буде ефективнішим. Термін надання відповіді на звернення громадянина – 30 календарних днів.
Приклад скарги можна подивитись за посиланням на сайті: http://www.bus.cn.ua/zayavka.html
Даний матеріал підготовлений в рамках проекту «Громадський транспорту Чернігова: ефективність використання бюджетних коштів», який реалізується Громадською організацією «Агенція міських ініціатив» за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
Натомість ми бажаємо вам не потрапляти в неприємні ситуації в міських перевезеннях та поважати себе та свої права, як пасажира громадського транспорту.
Представниця ГО «Агенція міських ініціатив»
Романова Тетяна