Презентація посібників про застосування підходу, інформованого про травму, в громадянській освіті

12 лютого громадська організація "Інкубатор демократичних ініціатив" в партнерстві з міжнародною онлайн платформою освіти у сфері здоров'я та благополуччя EduHub  провели воркшоп із презентацією ...

Додано:
[email protected]

онлайн вебінар тренінг rene-ranisch-zBoK4-I1XUM-unsplash
Презентація посібників про застосування підходу, інформованого про травму, в громадянській освіті

12 лютого громадська організація “Інкубатор демократичних ініціатив” в партнерстві з міжнародною онлайн платформою освіти у сфері здоров’я та благополуччя EduHub  провели воркшоп із презентацією посібників про застосування підходу, інформованого про травму, в громадянській освіті.

photo_2025-02-13_19-07-06 

Подія відбулася онлайн і є першою із серії презентацій посібника – також плануються презентації офлайн в Україні та Азербайджані, онлайн українською і англійською мовами.

До презентації долучилися 88 учасників(-ниць) з для країн Східного партнерства і Центральної Азії, серед яких вчителі(-ки), викладачі(-ки), молодіжні та соціальні працівники(-ці), психологи(-ні), та інші фахівці та фіхівчині, які працюють у сфері громадянської освіти.

Під час зустрічі разом з учасниками(-цями):

Воркшоп провели:

  • Назарій Боярський, член Правління ГО «Інкубатор демократичних ініціатив», член тренерського пулу Департаменту у справах молоді Ради Європи, співавтор «Посібника з навчального курсу з молодіжної роботи, інформованої про травму», виданого Радою Європи, співавтор посібників про підхід, інформований про травму, в громадянській освіті, які презентували під час воркшопу.
  • Віталій Ніконович, голова Правління EduHub EECA, спеціаліст із соціальної роботи, співавтор графічного посібника “Застосування підходу, інформованого про травму, у громадянській освіті”.

“Підхід, інформований про травму, — це лінза, крізь яку ми можемо дивитися, що відбувається з людьми, залученими в освітній процес. Важливо дивитися на людей, які пережили травматичні події, саме крізь цю лінзу, а не навішувати на них додаткові ярлики і стереотипи. Якщо послуговуватися нею, то це  не лише позитивно впливатиме на тих, хто навчається, а й на нас самих. Підхід, інформований про травму,  — це точка відліку, яка робить освіту більш інклюзивною для всіх учасників та учасниць освітнього процесу” – зауважує Назарій Боярський, співавтор графічного посібника “Застосування підходу, інформованого про травму у громадянській освіті” та навчально-практичного посібника “Вчити, підтримувати, надихати: Застосування підходу, інформованого про травму, громадянській освіті”.

Воркшоп викликав жваві обговорення серед учасників та учасниць, які щедро обговорювали актуальність підходу, інформованого про травму, в своїй роботі та країнах. Ось їх відгуки:

“Дуже шкода, що без травма-інформованого підходу в освіті сьогодні ніяк. Але дякую, що порушили цю тему і дали структуровану інформацію”.

“Дякуємо за посібник, який сприймається як зручна інформаційна методичка для роботи! Дуже важлива тема, з якою треба працювати вчителям!”.

“Хотілося б взяти участь у наступних зустрічах та дізнатися більше про використання підходу в освіті та про сам підхід”.

 

Проєкт «Застосування підходу, інформованого про травму, у громадянській освіті» організовано консорціумом експертів(-ок) EENCE, фінансується Федеральним агентством з громадянської освіти (Bundeszentrale für politische Bildung/bpb) завдяки коштам, виділених Федеральним міністерством закордонних справ Німеччини, у межах програми «Розширення співробітництва з громадянським суспільством у країнах Східного партнерства».

Проєкт втілює ГО «Інкубатор демократичних ініціатив» (Україна).


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Кіптівська та Ріпкинська громади на Чернігівщині планують публічне обговорення проєктів Статутів громад

Користь геопросторових технології ГІС та ДДЗ для зеленого відновлення громад

Українські екологічні ГО запрошують взяти участь в опитуванні

Вплив припинення фінансування USAID на громадський сектор України: результати дослідження

Найголовніше з пресконференції щодо програми заходів до Дня Героїв Небесної Сотні 2025

Створено Всеукраїнську премію для школярів «15 до 15»